כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

און ימי – In over your head

הזמרת והיוצרת און ימי בשיר העצמה נשי חדש - In over your head, האזינו

את און ימי, זמרת ויוצרת המוכרת לנו גם בשמה דניאל טליה הכרנו לפני קצת יותר משנתיים, כאשר השיקה את השיר – I feel it, זמן קצר אחרי שנחשפה לציבור הרחב בתכניות הריאליטי המוזיקליות בהן נטלה חלק – "הכוכב הבא", "אקס-פקטור", "אייל גולן ואביב גפן" ו"ישראל גוט טאלנט". מאז התארחה און ימי באתר פעמים רבות עם שירים חדשים.

אפשר לציין כי השנה החולפת הייתה עבורה מלאה בעשייה ויצירה, את השיר האחרון שהיא השיקה ועסק במודעות עצמית נשית כנגד דימויי גוף שאינם עומדים בקריטריונים של דוגמנית קולב – Juicy, חיבקנו כאן  באתר בהערכה רבה.

און ממשיכה את הקו הבינלאומי ומשיקה השבוע שיר חדש באנגלית שנכתב והולחן על ידה יחד עם המפיק אשתה. השיר יכלל במיני אלבום האמור לצאת בחורף הקרוב ויציע למאזינים תמהילים של Fאנק, דאנס הול, אר N בי ומוסיקה אפריקאית. גם בשיר החדש צועדת און ימי באותו קו שהתוותה בסגנון ה"גירל פאוור" – אני יכולה לבד, העולם הגברי בו אנו חיים ואיך הכף מוטה לצד האחר של המתרס. כמו כן, עוסקת און בדימוי גוף וגם כאן בנגיעה.

כך און ימי על השיר החדש – "מתרגשת לשתף אתכם בסינגל הראשון שלי מתוך EP באנגלית שעתיד לצאת שנה הבאה 2022, הפעם משתפת פעולה עם Ishta מפיק על שהפך מזמן לחבר, מוזמנים להראות אהבה, לשתף, להגיב, לעלות סטורי, לתייג ובעיקר להנות ולעוף יחד איתי"

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא