כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ליאור טבת – אהבה (לא מה שחשבת)

ליאור טבת, סאונדמן ישראלי, משיק שיר בכורה - אהבה, האזנה, הקשבה.

הבוקר משיק טכנאי הסאונד ליאור טבת את שירו הראשון – "אהבה (לא מה שחשבת)". ליאור כתב, הלחין והפיק מוזיקלית. אל ליאור המקריא את מילותיו במעין ראפ איטי וקצוב מלווה מקהלת זמרות – אורית שלום, נעמה לוי, יעלי ארז, זהבה טבת ולרה אקסלרוד. השיר ששורות מילותיו נחרצות, חורצות ומבקשות להביא למאזין מעין סיכום עד כאן כולל מסקנות מלווה בקליפ שנערך בידי ליאור טבת עצמו.

כך ליאור הבוקר עם שחרורו של השיר והקליפ – "התקופה האחרונה הביאה עימה הרבה מחשבות על המצב והמבנה החברתי במדינה שלנו בפרט ובעולם בכלל. אני, שבדרך כלל יושב בצידו השני של המתרס כמפיק מוזיקלי או טכנאי מיקס באולפנים ובהופעות, החלטתי שכדי להקל על המשא הרגשי הכבד שנחת עליי אני עובר לרגע לקדמת הבמה כדי להוציא ולבטא את אשר על ליבי. האופוריה שנקלענו אליה אחרי מלחמת ששת הימים דרדרה אותנו מוסרית וחברתית, ממנה לא התאוששנו עד היום. אז אספתי כמה חברים מוכשרים סביבי ששרו ניגנו ערכו ותמכו והכנסתי את כל אלה לשיר אישי ומקווה שהצלחתי להעביר את תחושותיי.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא