כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

מירב הלינגר – ימים יעידו

הזמרת היוצרת מירב הלינגר משיקה שיר חדש בלוויית קליפ - ימים יעידו, האזנה

שיר חדש מבית היוצר של הזמרת מירב הלינגר, אותה כבר הכרנו וחשפנו לא פעם במקביל להשקת שירים קודמים המלווים את דרכה לאלבום שלם. "נאחזת ברוח" ו"במה אנחנו דומות".

את השיר החדש – "ימים יעידו" כתבה והלחינה מירב בהפקתם המוזיקלית של גדי פטר ואיתמר ציגלר ששפך את הווייב של בלקן ביט בוקס להקת הבית שלו אל תוך השיר החדש. למירב, מי שגדלה בבית דת"לי בפתח תקווה, שיא ההליכה בתלם. כל הסובב לא ממש משחק תפקיד. היא הולכת בדרכה, שוברת מוסכמות ומאמינה בעצמה ועצמאיותה. בשיר הנוכחי היא משחקת ברגשות ובאהבה בזווית שונה מהמקובל. המלודיה, הביט והמילים מתערבבות לכדי קוקטייל מרגש.

כך מירב על השיר החדש – "זה כל כך מפחיד להתאהב, במיוחד כשאני לא יודעת מה הצד השני מרגיש.. אבל הפעם החלטתי ללכת עד הסוף, לשחרר, ורק ימים יעידו ❤️❓ אז זה "ימים יעידו", והוא סוף סוף בחוץ! אפשר לתת בווליום, לפתוח את החלונות של הבית, של האוטו, של הלב – ולהזיז"

את מירב הלינגר ניתן לראות ולשמוע בהופעות הקרובות – בתאריך 28 ביולי במועדון אוזן בר, תל אביב, אורח: גדי רונן. בתאריך 4 באוגוסט בנוקטורנו, ירושלים.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא