כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

המופע של Red Hot Chili Peppers נדחה לתאריך לא ידוע

מפיקי Funkyard Festival הודיעו כי המופע שתוכנן ליוני הקרוב נדחה שוב.

באופן רשמי הודיעו חברת Live Nation Israel מקבוצת בלוסטון ומשרדו של המפיק שוקי וויס כי ההופעה של להקת רד הוט צ'ילי פפרס אשר הייתה אמורה להיערך במסגרת פסטיבל פאנקיארד בפארק הירקון בתל אביב נדחית בשל אי יכולת לקיים את הסבב האירופאי המתוכנן של הלהקה בשל מגבלות מגיפת הקורונה הנמשכות עדיין באירופה.

להלן תוכן ההודעה המלא:

בעקבות משבר הקורונה, להקת רד הוט צ׳ילי פפרס לא תוכל לקיים את הופעותיה המתוכננות באירופה הקיץ, וביניהן ההופעה בפסטיבל פאנקיארד בתל אביב, שתוכננה ל- 23 ביוני.

אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לקבוע תאריך חדש לפסטיבל המצופה, ונמשיך לעדכן בקרוב עם פרטים נוספים ותאריך חדש.

חשוב לנו להדגיש:

בשבועות האחרונים עשתה ההפקה כל מאמץ להמשיך ולקיים את התאריך המקורי, עם חזרת המשק ל״פעילות מלאה״.

לצערנו המצב באירופה אינו מאפשר ללהקה לקיים את סיבוב ההופעות השנה, ועל כן ההפקה עמלה על מועד חדש.

הכרטיסים לפסטיבל פאנקיארד אזלו וזאת בזכות האמון שנתתם בנו עד כה בבחירתכם להמתין- אין זה מובן מאליו!

במעמד זה אנו מבקשים להודות לכם ומקווים כי רובכם יבחר כך שוב על מנת לאפשר לנו להפוך את ההמתנה המייגעת לכזו שתשתלם לכם במיוחד.

שאלות ותשובות אודות דחיית המופע והאפשרויות השונות >> https://bit.ly/3noqOdr 

כזכור סיבוב ההופעות של RHCP שתוכנן להתקיים בקיץ 2020, במסגרת פסטיבל FUNKYARD, נדחה בתחילה לספטמבר 2020 , אך לאור אי הוודאות הגדולה הוחלט לדחותו בשנה, כעת עולה כי עדיין המצב לא בשל לקיים את הסבב האירופאי במסגרתו הלהקה אמורה להגיע לישראל.

על פי התכנית להקת רד הוט צ'ילי פפרס הייתה אמורה להוות ההדליינר במסגרת הפסטיבל בו היו אמורים להופיע כמה אמנים ביניהם Koffee כוכבת הדאנסהול זוכת הגרמי וכן אמנים מקומיים ביניהם ג'ימבו ג'יי ובנות A-wa.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא