כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

פסטיבל "ביחד בפארק" בפסח

מועדון ההטבות "ביחד בשבילך" מבית ההסתדרות החדשה ומרכז עזריאלי בחולון מכריזים על "ביחד בפארק"- שבוע של מוזיקה ישראלית חיה בחג הפסח בסגנון ארוחה והופעה, כל הפרטים.

מועדון "ביחד בשבילך", המועדון של העובדים והעובדות בישראל, מבית ההסתדרות, משיק היום בשיתוף עם קבוצת עזריאלי את פסטיבל "ביחד בפארק"- שבוע של הופעות חיות שיתקיים בימי חול המועד פסח במתחם הבילוי עזריאלי חולון.

במסגרת פסטיבל "ביחד בפארק" יופיעו האומנים:

  • 29.3 שלומי שבת
  • 30.3 עידן עמדי
  • 31.3 נתן גושן
  • 1.4 החברים של נטאשה
  • 2.4 קרן פלס
  • 3.4 זהבה בן ורביב כנר

הכרטיס להופעה יכלול שובר בשווי 50 ₪ לרכישה באחת מחנויות המתחם, או באחת מבין 14 המסעדות הפזורות ברחבי הפארק וחניה חינם.  את השובר ניתן יהיה לממש ביום המופע או במהלך החודש הקרוב. מכירת הכרטיסים שנפתחה היום, יום ב 15.3, זמינה לחברי מועדון "ביחד בשבילך" בעלות של החל מ- 129 ש"ח. לחצו לרכישת כרטיסים.

האירוע יתקיים תחת כללי התו הסגול וכל אורח יחויב בהצגת תעודת מתחסן (תו ירוק).

כזכור במהלך השנה החולפת עת היינו בעיצומן של המגבלות עקב המגיפה יזם מועדון "ביחד בשבילך" מספר פרויקטים לרווחת חבריו בתחום המוזיקה – סדרת ההופעות "ביחד בסלון" שהופקו בחסות המועדון שהיו פתוחות לצפייה לכלל האזרחים בעמוד הפייסבוק, בתחילת הקיץ עם פתיחת עולם התרבות לזמן קצר  יזמו את פרויקט "ביחד על הגג" שהגיש הופעות חיות לקהל על גג בניין ההסתדרות בתל אביב.

כך איל קרוליצקי מנכ"ל "ביחד בשבילך" – "מדובר במועדון הגדול ביותר מסוגו כיום בשוק ומאות אלפים נהנים ממנו מידי יום. מתוך תחושת שליחות ואחריות, דאגנו במהלך השנה האחרונה להציע לחברות וחברי המועדון את ההטבות המשתלמות ביותר ולגוון עם פעילויות און ליין כגון הופעות וקייטנות. אני שמח לפתוח היום את מכירת הכרטיסים המוזלת לפסטיבל "ביחד בפארק". זהו פרויקט אשר יהווה מבחינתנו את יריית הפתיחה לאירועי תרבות בלייב שנציע בהמשך ללקוחותינו, לצד זריקת עידוד לבעלי המסעדות במתחם הפארק באמצעות השובר לארוחה".

כל המופעים יתקיימו בפארק עזריאלי חולון. תחילת מופע ב-21:00 המתחם יפתח בשעה 18:00

ביחד בפארק, סדרת הופעות בפסח
ביחד בפארק, סדרת הופעות בפסח

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא