כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

פגישתו של אביב גפן עם נתניהו הובילה לתרעומת בעולם התרבות

לא רק טוקבקים קשים כלפי החיבור בין המוזיקאי אביב גפן לבנימין נתניהו, גם אנשי תעשיית התרבות מגיבים במאורגן כנגד, כל הפרטים

עולם התרבות והאירועים כמרקחה!! בעקבות ההודעה המשותפת של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר ישראל כ"ץ ושר התרבות חילי טרופר יחד עם המוזיקאי והיוצר אביב גפן עם הבטחה להזרמת תקציבים להחזרת הנשימה לאמנים והתרבות שיצאה אמש, הגיעו תגובות וטוקבקים רבים כנגד החיבור בין אביב גפן לראש הממשלה נתניהו ברחבי הרשתות החברתיות השונות.

הבוקר מגיב ועד הפעולה של תעשיית התרבות הפנאי האירועים והכנסים בראשותם של המפיקים והיזמים אלירן ברדוגו , גיא בסר , יוסי שוורץ , עופר שטרית, אלי לוי, לינדה אביטן בהודעה המביעה התנגדות נחרצת לסיכום, לפרסום שאביב גפן שותף לו ומצרפים דרישה לפגישת עבודה אמיתית על עתיד הענף.

להלן נוסח ההודעה: 

"חברות וחברים יקרים, חברי תעשיית התרבות הפנאי האירועים והכנסים, מתנגדים באופן נחרץ!!! לסיכום ולפרסום המתווה הכלכלי ופתיחת התעשייה ע״י הזמר אביב גפן . אביב ,מעולם לא ייצג או מייצג את אנשי התעשייה ובחר לעשות מהלך לא מתואם ולא מייצג ,ללא התייעצות ומבלי שהדבר סוכם מול מי מאנשי התעשייה הפועלים למען ייצוגה הרחב והנכון אנו מעריכים את הכוונות הטובות, אבל נעשתה פה טעות, נגרם נזק שצריך לתקן ומיד..! המתווה הכלכלי שהוצג הינו מתווה מחורר אשר נותן מענה לפחות מ 20% מהעוסקים בתחום לעומת 80% מאנשי התעשייה שלא עובדים מזה כ 10 חןדשים, אנו מביעים את התנגדותינו למהלך. אנו דורשים מראש הממשלה שר האוצר ושר התרבות פגישה רצינית ומקצועים לאלתר, יחד עם נציגי התעשייה ולהוביל מתווה תמיכה כלכלי אמיתי שייתן מענה ל 250 אלף אנשי תעשייה שיסייע ויתמוך בחזרה אמיתית לעבודה תחת מתווה פתיחה ראוי יעיל ורחב."

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא