כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיות

הקרב על הרייטינג – טאלנטים לתכניות הריאליטי המוזיקליות

מסתמן דו קרב בין קשת לרשת – סימון קאוול ישתתף באקס פאקטור ישראל, נינט תשפוט בכוכב הבא, כל הפרטים

עונת 2021 בתוכניות הריאליטי המוזיקליות בישראל מעלה הילוך עם גיוסם של "טאלנטים" לתפקידי השיפוט במטרה להביא צופים. סיימון קוואל, מי שעומד מאחורי הפורמט הטלוויזיוני "אקס פאקטור" יוצא מגבולות האנגלו סקסים וינחת היישר בלבנט הישראלי כחלק מצוות השופטים השנה, לרשת 13 זה יעלה הרבה כסף בתקווה שהרייטינג יכסה את ההוצאה.

לעומת זאת בקשת 12 גייסו את נינט טייב לשפוט בתכנית הריאליטי המוזיקלית שלהם, התכנית שבסיומה נקבע הנציג הישראלי לתחרות האירוויזיון – "הכוכב הבא". סוג של סגירת מעגל מבחינתה של נינט כאשר היא תכהן כשופטת לצידה של שירי מימון עימה התחרתה לפני ח"י שנים בתכנית "כוכב נולד".

כשאנו נכנסים בהילוך ראשון לעוד חורף בו הופעות הן סוג של בילוי מול המרקע אולי התוספים הללו יוסיפו קצת מלח ופלפל לעניין. תזכרו שאין באמת תחליף למגע הבלתי ישיר של אמן וקהל ביחד…

נינט, כך הכל החל, 28 באוגוסט 2003 חוף ניצנים…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא