כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה

טוני לואיס מלהקת The Outfield הלך לעולמו בגיל 62

הזמר והבסיסט של להקת הרוק הבריטית The Outfield הלך לעולמו באופן בלתי צפוי ביום שני ללא הודעה על סיבת המוות.

לואיס נולד באיסט אנד של לונדון. הוא גדל בשכונה קשוחה של מעמד הפועלים. המוזיקה שימשה נקודת אור בחייו, ואהבתו למוזיקה החלה מוקדם. הרדיו תמיד פעל בביתו של לואיס, וההשפעות הראשונות שלו היו קלאסיקות של שנות השישים. בגיל 9 שמע לואיס לראשונה את הביטלס, והוא מיד התחבר ללהקת הרוק הבריטית. מאוחר יותר הוא הפך למעריץ גדול של טי רקס, דייוויד בואי, הרולינג סטונס, הקינקס, ולהקות גלאם רוק אחרות משנות השבעים. בבית הספר התיכון לואיס לקח את אהבתו למוזיקה צעד קדימה, והקים את הלהקה הראשונה שלו עם אלן ג'קמן.

להקת The Outfield  החלה את דרכה עוד בתחילת שנות השמונים, כאשר טוני לואיס והגיטריסט ג'ון ספינקס הקימו להקת רוק פרוג בשם סיריוס ב'. אחר כך גייסו את המתופף אלן ג'קמן והמציאו את עצמם מחדש כלהקת פוואר-פופ תחת השם –  The Outfield.

אלבום  הבכורה של ההרכב – Play Deep שיצא בשנת 1985 לא נחל הצלחה בבריטניה, לעומת זאת ההצלחה האירה את פניה ללהקה בארה"ב, הוא הגיע למקום 9 במצעד האלבומים והיה מועמד שלוש פעמים לפלטינה בארצות הברית. חלק ניכר מהצלחת האלבום נובע מהסינגל שלו –  "Your Love" שהגיע למקום ה -6 בבילבורד הוט 100 והושמע רבות באירועי ספורט.

ההרכב השיק עוד שני אלבומים בשנות השמונים אך בשנות התשעים הוא התפרק, לואיס וספינקס התאחדו מאוחר יותר עם ג'קמן בשנת 2009, והוציאו אלבום בשנת 2011 – Replay/

בשנת 2018 הוציא לואיס את אלבום הסולו הראשון והיחיד שלו – Out of the Darkness

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא