כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

נרקיס מפנה אצבע מאשימה אל מוזיקאים המחפיצים נשים

הזמרת היוצרת נרקיס יוצאת כנגד החפצת נשים ותרבות אונס , כל הפרטים

השבוע זעקו הכותרות מכל כיוון אודות פרשת תלונתה של הקטינה ששהתה במלון הים האדום באילת ונאנסה לדבריה בידי חבורה של גברים, הפרשנים, כתבי החדשות ונציגות של ארגוני נשים מלאו כל נישה ופיסת תקשורת אודות הנושא ותופעת ההחפצה והזילות בכבוד האישה על ידי גברים.

בעצרת הזדהות עם הנערה שהתקיימה בכיכר רבין בתל אביב הופיע הזמר והיוצר יהלי סובול אשר ביצע אקוסטית את השיר של להקתו מוניקה סקס "כל החבר'ה" אשר נולד בעקבות פרשת האונס בקיבוץ שמרת בשנת 1988.

לפני יומיים פרסמה הזמרת והיוצרת נרקיס פוסט בעמוד הרשמי שלה בפייסבוק בו היא מוחה כנגד התופעה הנותנת מקום עם קריצה או בלעדיה לתרבות ההחפצה לנשים ולאינוס. בדבריה הצביעה נרקיס על אמנים אחרים שמבצעים שירים הם יש טקסטים מחפיצים ומוזילים את ערכן של הנשים והנערות.

בדבריה הוסיפה הזמרת נרקיס והפנתה אצבע מאשימה גם אל חברות מסחריות ומשרדי שיווק ופרסום העושים שימוש בהחפצה נשית ורמיזות מיניות בוטות ככלי לקידום מוצרי צריכה.

אל הפוסט היא צרפה תצלום מקמפיין שיווקי של חברת Dolce&Gabbana למוצרי הקיץ הנוכחי המציג תמונת המדמה סצנת אונס קבוצתי.

השירים נשוא הפוסט

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא