כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

מוזיקה בצל מגיפת הקורונהסיקור הופעות
כולל וידאו

ג'ירפות בחצר – חוזרים לעונת המופעים

גלעד כהנא וחברי להקת ג'ירפות הופיעו בפני באי מתחם "חצר השוק" בכפר סבא, אות הפתיחה לעונת הקיץ? הלוואי

אחרי 4 חודשים, בהם היינו ספונים בביתנו וצמאים לקצת תרבות, העיר כפר סבא הכניסה אותנו ועד 248 עוטי מסיכות, על פי התקן, תחת כנפיה וכיפת השמיים, למתחם הקולינרי "חצר השוק". מרחב בילוי שהתיישב על שווקים היסטוריים ושטחים עירוניים ישנים בכפר סבא ופרדס חנה וכולל כ- 12 בתי עסק של מסעדות ובארים.

"חצר השוק" בשני המתחמים, מארחת הקיץ רשימה ארוכה של מיטב אומני הארץ: קרולינה, אסף אמדורסקי, שולי רנד, מאור כהן, פיטר רוט ועוד, שצמאים שוב לאהבת הקהל וכמו שאומר הפתגם על העגל והפרה, הקהל, אתמול הוכיח שגם הוא רוצה להעניק את אהבתו. אמש החלו את החיזלו"ש הג'ירפות במופע אקוסטי שכולו סולד אאוט.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

כבר מזמן שהשירים, מבחינתי,  במופע של הג'ירפות בכלל וגלעד כהנא בפרט, הם העניין המשני. אני מגיעה להופעות שלהם בשביל לשמוע מה יש לכהנא לומר. ותמיד יש לו מה לומר בצורה הישירה ביותר, לא מתפשרת, לא מתחנפת ובלי לנסות למצוא חן. ופה טמון הקסם, באותנטיות הבלתי נסבלת שסוטרת לך בפרצוף בעצמה ומשאירה סימן אדום וכואב.

את המופע פותח מונולוג רלוונטי על זמר בימי קורונה שמשתעל (בימינו, מילה גסה) על המעריצה בשורה הראשונה. כמובן שאומן הסטורי טלינג שהוא, עושה זאת בהומור הרב היחודי לו ומעמיד שאלות רבות בנוגע למצב החדש והמשוגע איתו כולם מנסים להתמודד כרגע. נראה שאפילו ציניקן כמו כהנא, נאלץ להמציא עצמו מחדש בצורה ענווה וצנועה יותר וכך, הוא מוותר על החולצות הצבעוניות, האביזרים המוגזמים ועל התופים ונשאר עם חולצה שחורה וסולידית וטריו אקוסטי בעל צלילים טבעיים של חליל צד, גיטרה ותוף ג'מבה.

ג'ירפות בחצר השוק צילום איסט סייד סטורי
ג'ירפות בחצר השוק צילום איסט סייד סטורי
ג'ירפות בחצר השוק צילום איסט סייד סטורי
ג'ירפות בחצר השוק צילום איסט סייד סטורי

הם מבצעים את כל הלהיטים של הלהקה שכבר מזמן הפכו לקאלט, והקהל נזכר לאט לאט בחיים שלפני. אני בוחרת לסיים את הכתבה עם טקסט איתו התחיל כהנא את ההופעה: "חשבתי שאני לא צריך אתכם בכלל. מה צריך הבן אדם? משהו לאכול, להעלות איזה פוסט ולקבל איזה לייק וזהו. תכל'ס, אני מת על עצמי. אז מסתבר שטעיתי" .

פייר, גם אנחנו התגעגענו…

 

כמה רגעים של מוזיקה ושירה אמש בחצר השוק כפר סבא. צילום וידאו שי שיר וטלי ספיר

 

 

 

 

 

שי שיר

שי שיר וטלי ספיר: הוא: איש חינוך בכל רמ"ח אבריו, שהמוזיקה מהווה מרכיב מרכזי בחייו. היא: ביום מנהלת רישוי במשרד אדריכלים ובשאר הזמן תופרת, יוצרת וכותבת. ביחד: הם ההורים של אלה ורותם ויחד איתן חיים ונושמים הופעות ומוזיקה.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא