כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונהסיקור הופעות
כולל וידאו

סר אלטון ג'ון מארח בסלון הביתי – iHeart Living Room For America

קונצרט למימון המאבק במגיפת נגיף הקורונה בחסותו של אלטון ג'ון ובהשתתפות השמות החשובים בעולם המוזיקה, שידור חי - iHeart Living Room For America

סר אלטון ג'ון אירח את קונצרט ה – iHeart Living Room For America בשידור חי וישיר מביתו בלוס אנג'לס. במהלך האירוע התקיימו הופעות של בילי אייליש, דייב גרוהל מלהקת פו פייטרס, אלישה קייז, בילי ג'ו ארמסטונג מלהקת גרין דיי, קאמילה קבלו, סם סמית ומריה קארי אשר הצטרפו מהספות והאולפנים הביתיים שלהם. גם ליידי גאגא הצטרפה לשידור מביתה, ההכנסות מהמופע מיועדות להעברה לארגוני צדקה בארצות הברית.

אלטון ג'ון צילומסך
אלטון ג'ון צילומסך

כך אמר סר אלטון ג'ון על האירוע והמגיפה – "לפני זמן לא רב פרצה מחלה זיהומית אחרת שהעולם התעלם ממנה, יום אחר יום המחלה החמירה, כי לא עשינו כלום. יותר מדי שכחו מחמלה והגינות, וכך מיליונים ומיליוני אנשים נספו מאיידס. אבל הפעם, אנחנו לא מתכוונים לתת לזה לקרות. אז, הישארו בבית עבור אלו שאתם אוהבים."

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא