כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

על הביט ואללה הטראפ

שלושה מוזיקאים משיקים בו זמנית שירים מבוססי טראפ וביט, פס קול שבועי, תנו האזנה.

אמצע השבוע וכאן מתנגנים כמה שירים קצביים ומרקידים, סיבה מספיק טובה לתת עליהם את הדעת, בואו.

ריף כהן –  Quelle heure est-il

ריף כהן עם שיר חדש מתוך אלבומה השלישי העומד לצאת בחודש הקרוב. השיר Quelle Heure Est Il נכתב על ידי פטריסיה כהן, אמה של ריף. הופק והולחן בשיתוף פעולה עם תמיר מוסקט.

השיר המונח על מצע ביט שיצר מוסקט מבוצע בנוסח עדות הטראפ שריף כהן אמצה חזק בשיריה האחרונים כחלק משיתופי פעולה שכבר יצרה עם גיסה המוכשר עטר מיינר.

כך ריף כהן על השיר: "השיר מדבר על "הזמן להתעורר", משפט שאני מזכירה לעצמי כמעט בכל רגע. האלבום החדש יוצא חמש שנים אחרי האלבום השני. בשנים האחרונות השקעתי בגידול הילדים, במשפחה ובהופעות בחוץ לארץ. השיר החדש מדבר על התזכורת להתעורר ולפרוח מחדש בכל הבחינות, בכל זמן, ובכל מקום״.

ריף תחגוג את השקת האלבום המועדון בארבי בתאריך 23 באפריל ותארח על הבמה את נטע אלקיים וזמר נוסף שאת שמו לא מפרסמים אבל אפשר לנחש…

 

נוי פדלוןאל תגיד

נוי פדלון משחררת שיר נוסף מהאלבום בכורה הצפוי לצאת בקרוב. הפעם חוברים אל נוי, היוצרת והזמרת גם רובי פאייר וגם ג'וני גולשטיין היוצרים יחדיו להיט המורכב משלושה אלמנטים – פתיחה בנוסח עדות הטראפ על גבי מצע ביט, פטנט ההולך ותופס תאוצה בימים אלו, ממשיך עם שירה בסגנון המזרחית לייט בואכה הפופ העכשווי במשיכת ההגייה. התוצאה – שיר שנולד להיות להיט רקיד.

נוי פדלון תחגוג את השקת אלבום הבכורה במופע שיתקיים בתאריך 17 במרץ במועדון זאפה תל אביב.

 

שחר סאולקשר קרקע

הלהיט החדש של שחר סאול נכתב, הולחן ומבוצע על ידו, אף הוא קורץ לעדות הטראפ העכשווי, על העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון אפי אישטה. התוצאה המונחת אף היא על ביט מרקיד מובילה את המאזין להתנועע בכל מצב.

כך שחר עצמו עם שחרורו של השיר החדש – "אותי הפרוייקט הזה לימד כמה דברים.. עם הרבה אמונה ועבודה קשה, הכל אפשרי והכי חשוב תמיד תקיף את עצמך באנשים הנכונים, אלה שמחזקים אותך ובאמת מאמינים בך. תודה ענקית לצוות המדהים שהם כבר משפחה בשבילי גאגא בוקינג , רומס סטודיו ואפי אישטה הגאונים!.."

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא