כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

מירי מסיקה בערב בנות בראשל"צ

המופע של מירי מסיקה בלייב פארק ראשון לציון, אורחות – מרגלית צנעני וקרן פלס, מוצ"ש 24.08.2019, נכח תיעד ומדווח – יובל אראל, מצלמה שניה – שילי אראל.

כמה פעמים במהלך שנה אחת אתם יכולים לחוות ערב מלא בדיוות? אפשר לספור זאת על אצבעות יד אחת, אמש התרחש ערב שכזה.

מירי מסיקה ומרגלית צנעני. צילום יובל אראל
מירי מסיקה ומרגלית צנעני. צילום יובל אראל

כדרכן של דיוות, אחרי שהופיעה השנה בהיכל התרבות תל אביב ובאמפי בקיסריה  חזרה אמש מירי מסיקה להופעה חגיגית בראשון לציון, קרוב לארבעת אלפים צופים מלאו את מאות שורות המושבים שאכלסו את מתחם הלייב פארק כאשר היא הופיעה מלווה בהרכב שכלל נגנים מצויינים – תומר צדקיהו, אייל הלר, ערן מיטלמן, אורי זך, מיקי ורשאי, עופר פלד, מאיה בלזיצמן ומרק קקון.

מירי מסיקה וקרן פלס, נשיקה. צילום יובל אראל
מירי מסיקה וקרן פלס, נשיקה. צילום יובל אראל

במהלך המופע בו בצעה מירי מסיקה ממיטב להיטיה האהובים והמוכרים ביניהם – מפחד עלייך, אוקיינוס, מלך, באה אליכם, לשם, זהרה, אף אחת, עכשיו אתה חוזר בחזרה, ממי, תשים תשים, אינת'י עומרי ועוד, אשר עובדו במיוחד בליוויית תצוגת וי-ארט ותאורה חגיגית,  היא ארחה את מרגלית "מרגול" צנעני המלכה הבלתי מעורערת של המוזיקה הימתיכונית, ואת חברתה מספסל הלימודים בבית הספר רימון – קרן פלס אשר ארחה אותה לפני מספר שבועות במופע שלה במיני ישראל, אמש זה היה ביקור גומלין.

מירי מסיקה, דיווה. צילום יובל אראל
מירי מסיקה, דיווה. צילום יובל אראל

כאשר להיט רודף להיט וסיפור רודף סיפור, גם של מירי, גם של מרגול וגם של קרן, אפשר רק לומר לסיכום כי היה זה ערב בנות (דיוות) מוצלח ביותר.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע צילום שילי אראל

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע צילום יובל אראל

קטעי וידאו

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא