כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

מוניקה סקס עם אביב גפן בשוני

להקת מוניקה סקס הופיעה במוצ"ש 03.08.2019 באמפי שוני יחד עם אביב גפן, תומר שיינפלד הגיע וחזר עם המראות והמנגינות.

לפני חודשים הם חגגו את השקת אלבומם החדש "לילה חדש" בהופעה חגיגית במועדון בארבי בתל אביב, אמש הם המשיכו את החגיגות כשהם מארחים את אביב גפן במופע שקיעה שהתקיים באמפי שוני בבנימינה.

 

מצגת זאת דורשת JavaScript.

חברי הלהקה עלו לקראת זמן השקיעה על הבמה באמפי כשהם לבושים בסרבלים לבנים ובצעו אל מול הקהל הרב אשר מילא את האמפי העתיק מפה לפה, את מיטב להיטיהם לצד החומרים החדשים שכבר הפכו אהובים בפי הקהל. תומר שיינפלד תפס מקום טוב עוד בשעות האור וחזר עם המראות והקולות.

קטעי וידאו מהמופע

 

תומר שיינפלד

תומר שיינפלד יליד 1966 נולד עם נכות שמחייבת אותו להשתמש בכסא גלגלים אוהב מוזיקה מאז ילדות ,הולך להופעות עוד מנעוריו כאשר היה צריך "לסחוב" את אבא שלו להופעות כי לא היה עצמאי, חיידק הצילום נדבק בו ב- 15 השנים האחרונות ומאז הוא משלב את שני הדברים שהוא אוהב לעשות - צילום והאזנה למוזיקה - הופעות חיות במיוחד, מצלם עבור הבלוג של יובל אראל מעל שנה. או כמו שתומר אומר כדאי להרגיש חי צריך איזה 2,3 הופעות בשבוע . הכינוי של תומר הוא The Rolling Photographer

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא