כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

חברת מקהלת הגבעטרון נהרגה בתאונת דרכים

אלה האריס, בת 78 מקיבוץ בית השיטה, חברת מקהלת הגבעטרון, נהרגה אמש בעת שהרכב בו נסעה עם בעלה היה מעורב בתאונת דרכים בכביש 716 לפני צומת נעורה. אלה ובעלה פונו לבית החולים העמק אולם לפנות בוקר נודע כי היא נפטרה מפצעיה.

אלה ז
אלה ז"ל, לצד חברי מקהלתה ומקהלת הצבא האדום. צילום שילי אראל

הזמרת ירדנה ארזי אשר הופיעה רבות יחד עם מקהלת הגבעטרון פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה הודעה על השתתפותה בצער על המוות וקשרה קווים לדמותה – " …הייתה זן נדיר ואישיות יוצאת דופן. בשנים שבהן חלקנו במה זכיתי להכיר אותה מקרוב, אישה ערכית וצנועה, שוחרת תרבות וזמר שבמקביל לחברותה בלהקה, הייתה גם תרפיסטית במוזיקה שטיפלה במקרים לא פשוטים וזכתה להערכה גדולה. חלקנו אהבה גדולה לטבע, לבעלי חיים ולזמר עברי. הלב שלי יוצא היום אל אנשי הגבעטרון בו הייתה חברה ב-30 השנים האחרונות, אל בני משפחתה ואל חברות וחברי בית השיטה, הקיבוץ בו נולדה וחיה עד יומה האחרון. יהי זכרה ברוך."

גם חבריה למקהלת הגבעטרון ביכו את מותה בטרם עת בעמוד הפייסבוק הרשמי

כאן בבלוג זכינו לצפות ולשמוע את אלה האריס המנוחה בעת שהופיעה יחד עם מקהלת הגבעטרון לצידה של תזמורת הצבא האדום בחורף האחרון. הדיווח הראשוני על מותה הגיע לבלוג באמצעות דודי פטימר כתב המוזיקה במעריב.

מתוך ההופעה עם תזמורת הצבא האדום

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא