כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

A-WA – ביתי פי ראסי

הרגע לו חכינו הגיע, האלבום החדש של האחיות חיים, הלא הן A-WA, יצא הבוקר לאור בתפוצה גלובלית ובשלל הפלטפורמות הדיגיטליות כמו האפשרות לרכוש אותו בתצורת דיגיטל, דיסק או תקליט וויניל.

האלבום החדש, השני של האחיות, ששמו "ביתי פי ראסי" (ביתי בראשי) הוא אלבום קונספט מקורי בתימנית שכתבו והלחינו האחיות תאיר, לירון ותגל חיים בשיתוף פעולה עם המפיק והמתופף תמיר מוסקט (בלקן ביט בוקס, Ape Records), הנרטיב הנשזר בין שירי האלבום הוא בעצם סיפור מסעה האמיץ של סבתא רבתא שלהן, רחל, מתימן לארץ ישראל.

האלבום החדש, כולל 14 רצועות בהן האחיות תאיר לירון ותגל חיים וסבתן רחל, מתמזגות לכדי קול נשי אחד המצליח לגשר את פער הדורות בקצב, בגרוב ובאמירה חברתית נוקבת.

האחיות יוצאות כעת לסבב הופעות כלל עולמי נוסף אולם בתאריך 17 ביולי יחזרו לביקור במולדת ויקיימו מופע השקה חגיגי במועדון בארבי בתל אביב במהלכו יארחו את הראפר פלד ואת הצמד "לא כוחות" – תמיר מוסקט וגלעד כהנא.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא