כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

ערק ערק ערק…

המופע של "דודו פארוק", הדמות הנוכחית של אורי קומאי, בהאנגר 11 נמל תל אביב, בלווית הרכב נגנים ולהקת קין והבל 90210, ליל רביעי, 16.01.2019, השדרן והדי.ג'י יבגני צ'רטקוב עשה את הדרך בסערה לנמל כדי להבין למה אוהבים ו\או שונאים את הדמות הזו. צילום – שלומי פינטו, וידאו – אליהו תירוש דגן.

דודו פארוק בהאנגר 11. צילום שלומי פינטו

אמש התקיימה בהאנגר 11 שבנמל תל אביב הופעתו המלאה הראשונה של הראפר הפארודי דודו פארוק בחסות חברת הקונדומים R3 שפארוק משמש גם כפרזנטור שלה. הכניסה אל ההופעה הוגבלה מגיל 18 ומעלה ואכן רוב הקהל היה בוגר יחסית (כולל לא מעט מוזמנים וסלבס) אך ממבט חטוף ניתן היה להבחין שהיו גם מעט קטינים שהצליחו בכל זאת להסתנן  להופעה.

דודו פארוק בהאנגר 11. צילום שלומי פינטו

בכניסה למתחם נתקלים במכונת השיווק של דודו ו-R3 העובדת נונסטופ. דיילות המסתובבות ומחלקות סטיקרים וקונדומים, עמדת מרצ'נדייז במחירים מופקעים ואפילו עמדת צילום וידאו ב-360 מעלות.

דודו פארוק בהאנגר 11. צילום שלומי פינטו
דודו פארוק בהאנגר 11. צילום שלומי פינטו

לקראת השעה 22:00 האורות כבים ודודו מרחף אל עבר הבמה מהמרפסת ממול לבוש סטרפ-און של איבר מין ענק במיוחד, במה שמזכיר את הנחיתה של סשה ברון כהן בדמותו של ברונו על פניו של אמינם בטקס פרסי הקולנוע של MTV ב-2009. פתיחה בלתי נשכחת להופעה.

דודו פארוק בהאנגר 11. צילום שלומי פינטו
דודו פארוק בהאנגר 11. צילום שלומי פינטו

דודו מתחיל את ההופעה מלווה בלהקת המטאל קין והבל 90210 ובנגנים נוספים, הרכב מרשים ביותר שכולל זמרות ליווי ונגניות כינור צ'לו, הכל בהפקה מוזיקלית של קלמן שגם מנגן קלידים בהופעה.

ההופעה לא ארוכה במיוחד, כשעה, אבל דודו לא מפספס אף להיט שהוציא בשנה וקצת מאז שפרץ בסערה דרך היוטיוב. בהמשך מצטרפים אליו לבמה כל החברים ששיתפו איתו פעולה בלהיטיו: יאנג בויז, לוקי ונורוז, איתו מבוצע הלהיט "אחותך (לילה טוב)".

דודו פארוק וקובי אוז בהאנגר 11. צילום שלומי פינטו

שיא ההופעה מגיעה רגע לפני ההדרן בביצוע המשותף עם קובי אוז מטיפקס ל"סמי וסומו" מתוך אלבום המופת "דיסקו מאנייק" שיחגוג בקרוב יומהולדת 20 בהופעה בבארבי בה פארוק אמור להתארח. דודו משתלב בטבעיות בקלאסיקה של טיפקס ואף כתב לו מילים חדשות (יש לי תחושה שגירסת סטודיו של הגירסה החדשה גם כן תצוץ בקרוב).

דודו פארוק וקובי אוז בהאנגר 11. צילום שלומי פינטו

בהדרן דודו מבצע את "חגורה שחורה" (בלעשן נרגילה היי) ואת הלהיט הכי טרי שלו "אלירן סבג" שמעיפים את הקהל גבוה ומסיימים הופעה בתחושה שאורי קומאי עוד לא מיצה עד הסוף את הדמות של דודו פארוק ויהיה מסקרן לראות איזה הפתעות הוא מכין לנו בעתיד כי ללא ספק מדובר בכוכב אמיתי.

בקטנה, הערת הבלוג: 

ראשית תודה ליבגני על הדיווח המדוייק, תודה לשלומי על התצלומים המצויינים ולאליהו על קטעי הוידאו, בלעדיכם הכתבה הזו לא הייתה נולדת. לפני כמה שבועות, עוד בטרם פורסם דבר תכנונו של המופע הזה, הגיע אל הבלוג מידע בעניין ונעשו פניות לכלל הגורמים שעומדים מאחורי ההפקה, כולם כאחד עשו הן עם הראש אך מלאו פיהם עם הרבה מים, או ערק..

כאשר הוכרזה ההופעה באופן פומבי עלה כאן בבלוג פוסט שביקש לשאול האם זו תהיה הצלחה, עד רגעים אלו אף אחד מההפקה וסביבתה לא נתן מענה מסודר לפניות שנעשו מטעם הבלוג, הם התמקדו ממש במשחק פינג פונג מטופש המעביר מאחד לשני באופן לא מכובד, לא מקצועי ולא עומד בקריטריונים של תעשיית המוזיקה.

 

וידאו, באדיבות אליהו תירוש דגן

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא