כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

רז שמואלי לא כועסת

מופע השקת השיר "על מה אתה כועס" של רז שמואלי בכולי עלמא, שלישי, 15.01.2019, השדרן והעורך המוזיקלי המיתולוגי טוני פיין הגיע באמצע הלילה למופע כדי להאזין ולהביא את המראות והצלילים.

אמש חגגה הזמרת והיוצרת רז שמואלי במופע טרם בכורה את השקת השיר החדש אותו כתבה והלחינה יחד עם יונתן ויינרייך שגם אחראי על ההפקה המוזיקלית – "על מה אתה כועס" המהווה את הסנונית הראשונה מתוך אלבום חדש עליו היא עובדת אשר יצא במהלך השנה הנוכחית.

לקראת חצות עלתה רז שמואלי מלווה בהרכב הנגנים כדי להופיע בפני הקהל שהתאסף במועדון וביצעה לצד שיריה המוכרים גם את השיר החדש.

לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה

וידאו

 

טוני פיין

אנטוני "טוני" פָיין היה עורך מוזיקלי, מפיק תוכניות רדיו ושדרן רדיו ישראלי ב"קול ישראל" במשך ארבעים שנה. ערך והפיק תוכניות מוזיקה רבות ברשת ג', ובהמשך מונה לעורך האחראי של התחנה. מ-1978 עד 1995 היה העורך והמפיק של תוכנית הרדיו הפופולרית "חדש, חדיש ומחודש", בהגשת שוש עטרי, מ-2009 החל לערוך ולהגיש תוכנית רדיו יומית לצד עופר נחשון, "באוויר", בה מושמעים שירים ישראלים חדשים ומתארחים אישים שונים באולפן. לאחר מכן ערך פיין את התוכנית, שהגישה רויטל עמית. פרש בשנת 2016 ומאז הוא פעיל במסגרת הבלוג.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא