כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הדיג'י Hardwell חוזר לישראל, יאללה מסיבה!!

הדיג'יי ההולנדי המצליח, שמדורג במקום הרביעי בעולם מגיע לביקור נוסף בישראל והפעם להופעה הגדולה שלו עד כה, בלייב פארק בראשל"צ, פסח 2018. כל הפרטים

Hardwell

הארדוול הוא אחד התקליטנים הנחשבים בתעשיית המוזיקה האלקטרונית העולמית והחזיק את התואר הנחשק ביותר בסצנה – דיג'יי מספר #1 בעולם במשך שנתיים ברציפות על פי המגזין DJ Mag. בשנת 2017 דורג במקום הרביעי ושמר על מעמדו הרם בסצנה, גם לצד שמות חדשים וותיקים כאחד.

מעבר לקריירה שלו כדיג'יי מצליח, מחזיק Hardwell תכנית רדיו ופודקסאט מצליחים תחת השם "Hardwell on Air" שזוכה למיליוני האזנות ברחבי העולם (ומשודרת גם ברדיו תל אביב אצלנו) והוא אף בעל הלייבל (חברת תקליטים) המצליח Revealed  שהוציא תחת כנפיו אין ספור להיטי רחבות שכבשו כל במה אפשרית בפסטיבלים מסביב לעולם.

לישראל הוא יגיע כחלק מסיבוב הופעות אירופאי שיעצור בכל הפסטיבלים הנחשבים של סצנת ה EDM כמו Ultra Europe בקרואטיה , Airbeat One בגרמניה, Dreambech בספרד וכאמור טומורלנד בבלגיה. לתקליטן יצטרפו על הבמה המפיק והדיג'יי ההולנדי Kill The Buzz והצמדים הישראלים הבינלאומיים Warriors ו Riot.

על הבאתו לארץ אמונה השותפות של קבוצת בלוסטון ולייב ניישן ישראל, האחראיות להבאתם של אמנים בין לאומיים דוגמת  ארוסמית', הבקסטריט בויז, בריטני ספירס, גאנז אנד רוזס, אנריקה איגלאסיאס ועוד.

תרשמו ביומן – יום שישי 6.4.18 לייב פארק ראשון לציון

תתארגנו – מחירי כרטיס: 210 ש"ח דשא, 265 גולדן רינג

מכירת הכרטיסים תחל ביום שלישי ה6.2.18 בשעה 18:00 בערב  באתר טיקטמאסטר ישראל

www.tmisrael.co.il או בטלפון *9964

 

Hardwell Live at World's Biggest Guestlist 2017 India (United We Are) Guestlist4Good

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא