כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הפסטיבל הרב תחומי של עידן רייכל

ארבעה ימים של חגיגות עם מופעים, תערוכות וקולינריה משובחת, היוזם וההוגה – עידן רייכל, לצידו הצלם זיו קורן והשף יובל בן נריה, התכוננו לקיץ תרבותי במערב ראשל"צ. כל הפרטים.

מוזיקאי, צלם וטבח יצאו לדרך…צילום: אורית פניני

דמיינו לעצמכם את תחילת הקיץ, באחד מאתרי המופעים היפים שיש בארץ, תחת כיפת שמיים לצד אחת מרצועות החוף הקסומות כשלפניכם מתחם שכולו מוסיקה, קולינריה ואומנות בקונספט חדש בניהולו האומנותי של עידן רייכל.

הרעיון לפסטיבל רב תחומי נבנה ע"י רייכל שכידוע בחר להפסיק את הופעותיו באוקטובר 17 ויעלה עם הפרויקט שלו למספר מצומצם של הופעות ביוני 18 לאור הביקוש הגדול.

הרעיון עלה מהדברים מהם נהנה רייכל באופן אישי ואותם רצה לחלוק עם הקהל הגדול שלו. לשם כך פנה לשף יובל בן נריה (טאיזו, ya-pan), לצלם זיו קורן, הידוע בתיעוד דוקומנטרי נועז ועוצר נשימה בארץ ובעולם ולמספר מוסיקאים מקוריים שייתנו טעימה מעולמות מוסיקאליים חדשים.

מופעי במה של מוסיקאים מתחלפים: במקביל לחוויה הקולינרית והאומנותית הקהל ייחשף למוסיקאים מקוריים ומעניינים מעולמות חדשים.

המחשבה על במה נוספת לאמנים ממגוון סגנונות מתבקשת מצדו של רייכל. כמי שלאורך השנים ליהק למעלה מ 150 מוסיקאים מהארץ והעולם וחשף אותנו לקולות ושפות מאמהרית, מרוקאית, גרמנית, ספרדית, צרפתית ועוד, רייכל מבקש לשתף את הקהל בסגנונות נוספים של אמנים מסקרנים אותם בחר באופן אישי.

מנהלה:

מתי?

1+2+4+5 ביוני 2018

היכן?

אמפי לייב פארק בראשל"צ

כמה?

מכירת כרטיסים מוקדמת תיפתח לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על למשך 72 שעות ביום ראשון 26.11.2017 (חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על נהנים מ- 100 ₪ הנחה בתמורה ל 50 נקודות). פתיחת מכירה לקהל הרחב החל מיום רביעי 29.11 בשעה 10:00

מחירי כרטיס*: החל מ 169 ₪ ועד 319 ₪

לכרטיסים: זאפה 9080* ZAPPA-CLUB.CO.IL

למידע נוסף – www.raichelfestival.co.il

*מחיר כרטיס אינו כולל מזון ומשקאות.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא