כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

האם הזמרת לורד תגיע בקיץ לישראל?

שמועות אודות הגעתה של הזמרת בת ה- 21 מניו זילנד לישראל בקיץ הקרוב כבר רצות ברשת, ככל הנראה שהמשא ומתן הסופי וחתימה על בוקינג באחד מהווניו הגדולים במרכז הארץ טרם נסגרו סופית. תחקיר.

Lorde

הזמרת לורד בפסטיבל לולה פלוזה. צילום בידי Constanza.CH בפליקר מתפרסם ברישיון CC BY 2.0

 

בבדיקה באתר הרשמי של הזמרת הצעירה עולה כי כחלק ממסע הקידום לאלבומה האחרון  Melodrama שיצא בתחילת הקיץ האחרון, והחל בספטמבר האחרון בחריש עמוק במדינות אירופה, היא צפויה בתחילת החורף הנוכחי שהוא בעצם עונת הקיץ בחצי הכדור הדרומי לנוע בין הערים הגדולות באוסטרליה ורק במרץ היא מתכוונת לצאת לחלקו העיקרי של הסבב  במסע ברחבי ארצות הברית וקנדה ובסוף מאי היא אמורה לחצות את האוקיינוס ולנחות בלונדון למופע החותם את הסבב בתאריך 26 במאי בויקטוריה פארק, משם המרחק לכאן הולך ומתקצר כך שהסבירות המעשית להגעתה לישראל בסביבות מאי או יוני נראית אפשרית אם ההצעה הכספית תהייה שווה את הנחיתה בארצנו.

מנגד עולה השאלה לגבי המיקום האפשרי של מופע שכזה, האם לורד הצעירה יכולה להביא במדינת ישראל מספיק קהל כדי למלא את המדשאה של פארק הירקון? כאשר מדובר במופע בסד"כ שכזה פחות מעשרים אלף רוכשי כרטיסים הופכים את הפארק ללא רלוונטי ומעבירים את האפשרות הריאלית לאמפי לייב פארק בראשון לציון, בין היתר עלתה גם הצעה לקיים את המופע בגני התערוכה כאשר המדשאה שמאחורי האנגר 1 יכולה לקלוט כרבבת צופים.

לורד, או בשמה המלא – אלה מריה לאני יליץ' אוקונור, התפרסמה בעקבות השיר "Royals" אותו שחררה בהיותה בת 16 בסך הכל, השיר העפיל למקום הראשון במצעד בניו זילנד ובמקביל למקום הראשון בבילבורד הוט 100, מה שהפך אותה ליוצרת הסולו הניו זילנדית הראשונה לעמוד במקום הראשון במצעד האמריקאי. אלבום הבכורה המלא שלה, "Pure Heroine" שיצא בעקבותיו הכתירה בשלל זכיות בפרסים חשובים בתעשיית המוזיקה העולמית. בקטנה – למרות עובדת היותה ילידת ניו זילנד היא אוחזת לדבריה גם באזרחות קרואטית מצד אמה ואף נפגשה עם נשיאת קרואטיה קולינדה גרבר בעת שהאחרונה ביקרה בניו זילנד, עובדה העשויה להוביל, תאורטית, לאפשרות שלורד יכולה לייצג את קרואטיה במסגרת תחרויות האירוויזיון, במיוחד כעת שהתחרות התפצלה לאירופה ומזרח אסיה במקביל.

כאמור בקיץ האחרון יצא לאור אלבומה המלא השני Melodrama וכעת היא בעיצומו של מסע הופעות לקידומו.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא