כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

סופה קמפוס

כאן תמו שידורינו, תחנת הרדיו קול הקמפוס סיימה הערב את שידוריה, אחרי עשרים ושתיים שנות פעילות.

סופה קמפוס. צילום: יובל אראל

בערב יום חמישי התקיימו שידורי התוכניות האחרונות של תחנת הרדיו קול הקמפוס היושבת במתחם המכללה למנהל במערב ראשון לציון. התחנה שהוקמה בשנת 1995 הייתה חלק מפרויקט הרדיו החינוכי של קול ישראל בשיתוף עם המסלול האקדמי של המכללה למנהל.

התחנה שהופעלה בידי הסטודנטים של המכללה ובהמשך בהתנדבות מלאה של שדרניה למעט הצוות הטכני והניהולי שפעם בשכר, התאפיינה בשידורי מוזיקה מגוונת ואקלקטית, ובעיקר מוזיקה אלטרנטיבית ומוזיקת אינדי מכל הז'אנרים.

התחנה שעל סגירתה הודעתי בתחילת החודש היוותה בית להרבה אנשי תקשורת ומוזיקאים, אלו ואלו הביאו משב רוח צעיר ורענן אל בין קירות התחנה וגלי האתר והפכו אותה לאחד ממנופי הקידום המקצועי והאמנותי גם יחד תוך שהם פורצים קדימה וסוחפים עימם את התחנה להישגים רבים.

אחד מהם הוא הלייבל העצמאי "חרקה" להפקת אלבומי מוסיקה לצד פרויקטים ייחודים של שימור ומחווה למוזיקאים חשובים, הנה האלבומים שיצאו במסגרת הלייבל, הנחשבים כפורצי דרך בתחומם.

 

 

 

 

 

 

על החיבור שלי לתחנה כבר מלאתי עמוד שלם כאן. בערב ביום חמישי עשיתי את פעמי למתחם המכללה כדי ליטול חלק בשידור תוכניתו האחרונה של לאון פלדמן "נפולאון" אליה הגיעו מכרים, חברים, אמנים ומוזיקאים רבים כדי להשתתף בשעות האחרונות, כאשר קו הסיום היווה ג'אם בהשתתפותם של מספר מוזיקאים ביניהם עוזי "רמירז"  ואורי בראונר כנרות.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

לתחנת הרדיו אתר מפואר הכולל פודקאסטים רבים ומגוונים, נקווה שבמכללה למנהל ידאגו לכל הפחות לשמרו. למידע נוסף אודות התחנה ופועלה בתחום תרבות המוסיקה לחצו על עמוד המידע בוויקיפדיה.

 

ביום שבת תתקיים מסיבת הפרידה הגדולה מהתחנה ושדרניה בתדר במתחם בית רומנו, בואו!

 לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהשעות האחרונות בתחנה

וידאו Go Live של הרגעים האחרונים

 

האזנה לתכנית האחרונה במיקסקלאוד

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא