כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

לרקוד בשרשרת…

המופע של הצמד  Chainsmokers במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי Memories Do Not Open Tour באמפי לייב פארק בראשל"צ. חימום – אניה בוקשטיין, חמישי, 03.08.2017. העורך המוזיקלי והשדרן המיתולוגי טוני פיין מביא את המראות, רפורטז'ה.

ה Chainsmokers מרקידים את ראשל"צ. צילום: טוני פיין

יותר מחמישה עשר אלף צעירים מלאו אמש את רחבת האמפי במערב ראשון לציון כדי לחוות את מסיבת הריקודים הכי גדולה במזרח התיכון כאשר על הבמה עלו צמד המפיקים האלקטרונים והתקליטנים האמריקאים אלכס פל ואנדרו טגארט המוכרים בטייטל –  Chainsmokers שהגישו את מיטב להיטיהם המוכרים לכל קלאבר המכבד את עצמו. מה שנקרא אמנים בשיאם.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

הצמד הגיע לישראל במסגרת סבב ההופעות הבינלאומי "Memories Do Not Open Tour" לקידום אלבום בכורה הנושא אותו שם הכולל את להיטי הענק Paris ו Something just like this   –  שיתוף פעולה המצליח שלהם עם להקת Coldplay ועוד שלל להיטים שכיכבו במועדונים ובתחנות הרדיו בישראל וביניהם:  Closer  , Roses ,  Don't Let Me Down  .All we know אותם בצעו בפני הקהל החוגג.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

המופע נפתח עם נציגה מקומית התופסת בשנה האחרונה את מקומה המכובד בסצנת הדאנס המקומית מאז שפרצה לחיינו מתוך בימת התאטרון והקולנוע כזמרת יוצרת מוכשרת מאוד – אניה בוקשטיין, אניה מכניסה רגל בטוחה אל סצנת הדאנס האלקטרוני אחרי שכבר הבטיחה את מיקומה באיכותי כזמרת יוצרת.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

אמש כאמור, נכח העורך המוסיקלי והשדרן המיתולוגי טוני פיין, מי שהביא את סצנת הלהיטים הרדיופונים בארץ לקדמת האזנה כבר בשנות השבעים, בחגיגה המוסיקלית כדי להביא את המראות.

על הבאתם של ה- Chainsmokers  לישראל אחראית קבוצת בלוסטון – שי מור יוסף וגיא בסר בשיתוף XL Extra Loud .

וידאו פייסבוק צילום אסף דרעי

 

קטעי וידאו יוטיוב, צילום בוריס פודושב

 

קטעי וידאו אינסטוש, חוכמת ההמונים…

https://www.instagram.com/p/BXWccH3g26c/?taken-at=974803220

https://www.instagram.com/p/BXWukYvBm4Y/?taken-at=974803220

https://www.instagram.com/p/BXWyWhAlz8D/?taken-at=974803220

 

 

 

 

טוני פיין

אנטוני "טוני" פָיין היה עורך מוזיקלי, מפיק תוכניות רדיו ושדרן רדיו ישראלי ב"קול ישראל" במשך ארבעים שנה. ערך והפיק תוכניות מוזיקה רבות ברשת ג', ובהמשך מונה לעורך האחראי של התחנה. מ-1978 עד 1995 היה העורך והמפיק של תוכנית הרדיו הפופולרית "חדש, חדיש ומחודש", בהגשת שוש עטרי, מ-2009 החל לערוך ולהגיש תוכנית רדיו יומית לצד עופר נחשון, "באוויר", בה מושמעים שירים ישראלים חדשים ומתארחים אישים שונים באולפן. לאחר מכן ערך פיין את התוכנית, שהגישה רויטל עמית. פרש בשנת 2016 ומאז הוא פעיל במסגרת הבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא