כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

פסטיבל מקודשת בירושלים 2017

עונת התרבות בירושלים גאה להציג שלושה שבועות של יצירה שנובעת מירושלים – פסטיבל מקודשת יתקיים בין 23 באוגוסט ועד 15 בספטמבר 2017. כל הפרטים.

מה?

בסוף הקיץ, בין סוף החופש הגדול לראש השנה, פסטיבל מקודשת יציע מירושלים ובירושלים שורה ארוכה של אירועי אמנות שנובעים מהעיר ומבקשים להשפיע עליה. בין היתר תוכלו להצטרף ל-5 הצעות להמסת גבולות – מסעות דוקו-תיאטרליים בעקבות האנשים שממיסים גבולות בעיר בכל אחד מימי הפסטיבל, להקשיב למזרח התיכון שכולנא חולמים עליו במופע ענק עם דיקלה, לונא אבו נאסר, שי צברי, מוחמד מוגרבי ועוד,  לדלג בין אמנות, חלומות וקיימות בתערוכה מעל ומעבר על גגות מרכז העיר והעיר העתיקה, לשכב לישון עם המוסיקה שהכי מתאימה ללוות חלומות, לזנק למופע חי בריצה קלה מאת רננה רז וגל פרידמן, להשתתף במופע שהוא ניסוי וניסוי שהוא מופע ולחגוג את המגוון ואת הקול הפתוח שעולה מירושלים בשורה ארוכה של הפקות מקור מוסיקליות מכאן ומכל העולם. בין היתר יתארחו על הבמה המרכזית במגדל דוד: אביתר בנאי במופע שקיעה, דודו טסה במופע זריחה, הצמד סליי & רובי מג'מייקה בערב הרגאיי המסורתי ואסתר רדא, מרינה מקסימליאן, יעל דקלבאום וחיירה עראבי (מאלי) בחגיגת הנעילה.

בשם אומרם!

ירושלים 2017 היא הכוכבת הראשית של פסטיבל מקודשת. בתוך המציאות המורכבת של החיים בה, מסתתרים תהליכים מרתקים של בני אדם ושל סביבה המשפיעים זה על זה. הפסטיבל אוצר את עבודות האמנות השואבות השראה מהמציאות הירושלמית העשירה – ומבקש, במידת האפשר, גם להשפיע על אותה המציאות בדיוק. מקודשת שאופת לבחון בכל פעם מחדש את המציאות במחשבה פתוחה, ומנסה להחליף את נקודת המבט המקובעת בהסתכלות נטולת שיפוט. נקודת מבט שמזכירה כי ירושלים כובשת אותנו, משחררת אותנו ומאפשרת לנו להתאחד סביבה באהבה.

ההבטחה, הקריאה!

בארבעת השבועות של מקודשת 2017 – ובעצם בכל רגע ובכל שניה- נבקש לחזור אל הבסיס, אל המעיין, אל הטבור ואל הלב ולהגיד לכל מי שמאמין, לא משנה במה: בואו לירושלים. בואו תחפשו בה את עצמכם. בואו בשלום.

מנהלה…

מאחורי הקלעים של פסטיבל מקודשת ניצבים – מנהל אמנותי: איתי מאוטנר, מנהלת כללית: נעמי בלוך פורטיס ועוד קבוצת אנשים גדולה שעושה במלאכה: קרן ברונווסר: סמנכ"לית, מלכי אמיר דנון: מנהלת מוסיקה מקודשת, דודו קושר: מפיק, איילת גבעוני: מפיקה, סער גמזו: מנהל תקשורת דיגיטלית, גיל רוביו: מנהל תקשורת מוסיקה מקודשת ותומך תוכן, קים וייס: עורכת שפות זרות, מיטל עופר: תומכת תוכן וסיורים, מוטי וולף: פיתוח משאבים וקשרים בינלאומיים, גילי דרור עמית: אחראית פרויקטים מחלקת גיוס משאבים, יאיר מוס: וידאו ותיעוד, רימאן ברקאת: יועצת לענייני מזרח ירושלים, שרה אורן: מנהלת כספים ואדמיניסטרציה, יפה מלמד: מנהלת כספים ומכירות.
מושכי החוטים בשבוע מוסיקה מקודשת:
מנהלים אמנותיים: איתי מאוטנר, גיל קרניאל, גיל רון שמע | מפיקים: כרמי וורטמן, אורי גליקסברג 2B Vibes.

  • למידע מפורט אודות אירועי הפסטיבל הוזמנת כרטיסים הכנסו לאתר הרשמי – http://www.mekudeshet.com/
  • לאטנד ולהתחבר לחברים כנסו לעמוד הפייסבוק – https://www.facebook.com/mekudeshet/
  • לפרטים מלאים ולהוספת האירועים המוסיקליים לקלנדר שלכם בקרו בלוח ההופעות המומלצות בבלוג של יובל אראל לצד האירועים החשובים באמת… http://wp.me/P11t7S-3g1

רשמים מעונות קודמות

2016 – אפריקה שלי…

2015 – צ'אי מסאללה עם פודינג אורז

2015 – מקודשת מקודשת מקודשת

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא