כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

כריסי היינד והפריטנדרס מגיעים לתל אביב

הפתעה משמחת לסוף השבוע: הזמרת יוצרת כריסי היינד ולהקת הפריטנדרס יגיעו להופעה אחת בישראל בהיכל מנורה מבטחים בתאריך  23 בספטמבר 2017.

כריסי והפריטנדרס בשבוע שעבר בפסטיבל רוק וורכטר

לאחר שנים ארוכות בהן שבתה היינד מכתיבה ומהקלטות הם שחררו בשנה שעברה אלבום  חדש  ומרגש Alone שזכה להערכה רבה וביקורות מדהימות. הצלחתו של האלבום והבאז שייצר בתעשיית המוזיקה הובילו את כריסי היינד והפריטנדרס למחשבה לחדש את פעילותם הבימתית .

בזהירות רבה הם עבדו על המופע והשיקו אותו באפריל 2016 בלונדון באולם ה-  ROYAL ALBERT HALL . האולם שהתמלא בתוך 24 שעות עד אפס מקום שיקף את הגעגוע הגדול להרכב האהוב מהצליל הראשון היה ברור למפיקים כי מדובר בפצצת רוק מתקתקת וקניינים שצפו בהופעה עמדו בתור לסוכנות המופעים CAA לשיבוצם בתוך סיבוב ההופעות החדש.  היינד והפריטנדרס פתחו את סיבוב ההופעות בפסטיבלי המוזיקה הבולטים באירופה . לישראל יגיעו במסגרת חלקו השני של הסיבוב ולמעשה יפתחו את החלק השני בישראל . מכאן ימשיכו לאנגליה ולכל רחבי העולם.

את הבאתה של כריסי היינד והפריטנדרס לישראל אנו חייבים לאמרגן והמפיק גד אורון. תודה.

כרטיסים במחירים החל מ- 290 ועד 790  ניתן כבר לרכוש בקופת לאן, בטלפון  8780* , או באתר –www.leaan.co.il

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא