כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

החגיגה של עברי לידר

מופע לציון עשרים שנות קריירה מוסיקלית והשקת אלבום Live לזמר עברי לידר, אמפי קיסריה, חמישי 25.05.2017. הצלם אבי נישניבר מביא את הרשמים, הקולות והמראות.

עברי לידר, השקת אלבום, קיסריה. צילום: אבי נישניבר
עברי לידר, השקת אלבום, קיסריה. צילום: אבי נישניבר

עברי לידר, הנחשב ובצדק לאחד הזמרים והיוצרים המובילים והבולטים בצמרת המוזיקה הישראלית, חגג אמש את השקת אלבומו ה- 11  "עברי לידר| קיסריה |  LIVE" הכולל  15 מלהיטיו הגדולים שהפכו לחלק מפס הקול הישראלי העכשווי. המופע שפתח את סבב הופעות הקיץ לאחר סיום סבב הופעות החורף, מציין במקביל את עובדת פעילותו של עברי לידר כבר עשרים שנה בתחום המוזיקה הפופולרית בישראל ובעולם. במסגרת המופע אירח עברי לידר שניים מהמוכשרים שביוצרים ומבצעים – שלומי שבן ויובל דיין שהצטרפו אליו בשיריו.

עברי לידר ויובל דיין. צילום: אבי נישניבר
עברי לידר ויובל דיין. צילום: אבי נישניבר

אין זו הפעם הראשונה שעברי לידר מגיע לאמפיתאטרון הרומי בקיסריה וממלא אותו עד אפס מקום (Sold Out), במהלך ההופעות הרבות שקיים עברי לידר במקום הן הוקלטו ואף תועדו, בתחילה עבור הטלוויזיה, אך לפי דבריו של עברי עצמו הוא קיבל פניות רבות מקהל המעריצים והמעריצות לשחרר אלבום שיכלול את אותם ביצועים חיים של אסופת להיטיו הרבים.

עברי לידר ושלומי שבן. צילום: אבי נישניבר
עברי לידר ושלומי שבן. צילום: אבי נישניבר

אמש כאמור התקיימה החגיגה הכפולה הזו, הן לציון שני עשורי קריירה והן לציון השקת האלבום החדש הכולל בתוכו ביצועים חיים ללהיטיו הרבים, ביניהם תמצאו את – הכול בוער, ניסים, האנשים החדשים, ילדות בעיר הגדולה , תמיד אהבה, האהבה הזאת שלנו, יותר טוב כלום, לאונרדו, מלטף ומשקר, מישהו פעם, בחולצת פסים, מרי לנצח, זה לא אותו הדבר, זכיתי לאהוב ובוא.

עברי לידר, המלווה בחבורת הנגנים הקבועה –  יונתן פריג' בגיטרות וקולות, אריאל טוכמן בגיטרות, , אלעד סיקל בגיטרת בס, עדי גולדשטיין בקלידים ואיתן רז על התופים הגיש לקהל שמילא את האמפיתאטרון שעתיים רצופות מלאות בלהיטיו האהובים.

עברי לידר והקהל שלו, קיסריה. צילום: אבי נישניבר
עברי לידר והקהל שלו, קיסריה. צילום: אבי נישניבר

רשימת השירים: הכל בוער, ניסים, האנשים החדשים, אור ראשון, תמיד אהבה, זה לא אותו דבר, האהבה הזו שלנו, עד שתחזור (עם יובל דיין), יותר טוב כלום (עם יובל דיין), לאונרדו, מזל טוב ישראל, פרחה במרצדס, קרוסלה, תרגיל בהתעוררות (עם שלומי שבן) , אריק(עם שלומי שבן), מישהו פעם, הכוס הכחולה, חולצת פסים, מרי לנצח הדרן: אסיר תודה, זכיתי לאהוב (עם יובל דיין ושלומי שבן), בוא.

את המשימה לתעד את המופע הנוכחי עבור קוראי הבלוג הטלנו על הצלם אבי נישניבר, אחד הצלמים היותר טובים שפועלים אתנו ולצדנו, קרוב לשנה לאחר שתיעד את המופע הקודם של עברי בקיסריה. זו ההזדמנות גם לציין כי ידידנו הצלם המצוין ליאור כתר, המלווה את הופעותיו של עברי לידר בשנים האחרונות מקדמת הבמה ומאחורי הקלעים הביא את תצלומיו לשילוב בחוברת המצורפת לאלבום, בתמונותיו מעביר ליאור כתר את חוויית הבמה, הגודל, העוצמה, האורות והקהל.

לחצו לרכישה מקוונת של אלבום המופע החי

 

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום אבי נישניבר

וידאו Facebook צילום שחר נישניבר

 

פליי ליסט וידאו Youtube צילום קובי חטב

 

וידאו Go Live פייסבוק, צילום אבי נישניבר, רונית ארבל, זהבית לגאלי וליאור כתר 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא