כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הבוקר נפתחת ועידת המוסיקה של תל אביב Tune In TLV

אולה! רקורדס, משרד ייצוא המוזיקה של ישראל ואקו"ם מכריזים על  TUNE IN TEL AVIV 2016 – כנס ופסטיבל המוזיקה הבינלאומי של ישראל אשר יתקיים מהערב ועד סוף השבוע ברחבי העיר תל אביב.

Tune In Tel Aviv 2016
Tune In Tel Aviv 2016

Tune-In Tel Aviv פסטיבל המוסיקה הבינלאומי הגדול בישראל יתקיים השנה בפעם השישית בין התאריכים 9-12 בנובמבר 2016 על ידיOleh!Records  ובשיתוף עם אקו"ם.

הפסטיבל מפגיש בישראל את המנהלים והמייסדים החשובים ביותר בתעשיית המוסיקה והמפיקים של הפסטיבלים הגדולים בעולם, חברות תקליטים, סוכני אמנים ואמנים בינלאומיים וישראלים כאחד, עם הטרנדים החמים ביותר בסצנת המוסיקה הישראלית.

במסגרת הפסטיבל יתקיימו הופעות, מסיבות, מפגשים אחד על אחד (B2B) וכנס בן יומיים (10-11.11) במתחם התחנה בת"א, במהלכו יתקיימו מגוון פאנלים והרצאות בנושאים שונים: – מדריך הטרמפיסט לשווקים חדשים * גרסה 3.0 של ייצוא ופיתוח המוסיקה של ישראל * המדריך להצלחה בשביל האידיוט: כיצד לשפר את המוזיקה שלנו בבית ובחו"ל * תיירות המוזיקה * תמיכה בתרבות המוזיקה: הגבול העדין שבין מוזיקה ועסקים ועוד…

למידע מקיף היכנסו לאתר הרשמי של הפסטיבל והועידה

למידע אודות האיוונטים של ערבי הפסטיבל היכנסו לעמוד הפייסבוק הרשמי

תזכורת מאשתקד…

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא