כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

חיה מילר תרשמי פלוס אחד…

להקת חיה מילר חוגגת את השקת אלבומה השני בעל השם הכל כך מחייב "1 +" במוצאי שבת במועדון בארבי בתל אביב ומארחת את הראפר נצ'י נצ' ועוד חברים. הבלוג שלח את שיר אלוני עם פלוס אחד כדי להביא את הקולות, המראות והחוויות היישר אל מסך המדיה הקרוב לעיניכם. 

קוסטה קפלן, חיה מילר. צילום: שיר אלוני
קוסטה קפלן, חיה מילר. צילום: שיר אלוני

זה באמת מאוד מגניב שיש להקות שמצליחות להישמע מכאן ועכשיו, אבל עם כל כך הרבה השפעות וסגנונות מהעבר, החל מרוק גולשים של שנות החמישים והשישים, עבור דרך מקצבי דיסקו ובוסה נובה פתאומיים ורוק כסאח שמתארח בו בקלות הראפר נצ'י נצ'.

כך גם הופעת החימום המצוינת של להקת RPS surfers, הסיעה את הקהל לתוך פסקול אפשרי לסרט של טרנטינו, עם הקלידים עמוסי הטרמולו של שי לנדא הזכור גם מההופעות כ-"שלנדא רמון" בערבי לכלוך באוזן של לאון פלדמן. 

אודי בונן, חיה מילר. צילום: שיר אלוני
אודי בונן, חיה מילר. צילום: שיר אלוני

המוזיקה של חיה מילר באמת מצליחה להכניס בתוכה המון זמנים ותחושות, בצורה טבעית ביותר מדליקה ומהודקת, ואכן הקהל כולו באנרגיות גבוהות והמקום מלא.

היכולות של הסולן והגיטריסט הראשי- קוסטה קפלן, המוכר גם משיתופי הפעולה הרבים שלו עם רם אוריון- באמת מרשימות, מעבר לזריזות אצבעות, יש כאן פרפורמר שלחלוטין יודע לפלרטט עם הקהל בלי טיפת מאמץ.

קוסטה קפלן ונצ'י נצ'. צילום: שיר אלוני
קוסטה קפלן ונצ'י נצ'. צילום: שיר אלוני

אומנם הופעת האורח של נצ'י נצ' הייתה מעט חלשה בהתחלה, אבל אחר כך השיר "הממשלה היא פשע מאורגן" היה חזק וסוחף. המנון חדש.

ההשתתפות של עומר לוז, הלא הוא דיג'יי טורנימטור, הוסיפה שכבה יפה של אפקטי תקלוט לתוך המוזיקה.

ההדרן בסוף- גרסה בעברית לשיר של ביסטי בויז- "חבלה" – מעיף את האנרגיות במועדון. כאן כבר החיבור עם נצ'י נצ' ועומר לוז מוצלח מאוד ועוצמתי.

חיה מילר, פלוס אחד. צילום: שיר אלוני
חיה מילר, פלוס אחד. צילום: שיר אלוני

שיר הנושא של האלבום החדש, "1+", מצביע על כיוון יותר אלקטרוני-דיסקו-כסאח, עם סאונד יותר עכשווי, ועדיין אפשר להרגיש אנרגיות ריי מנזרק מקוסטה שמנגן בקלידים לאורך השיר.

ניכר כי ההפקה של שתי הלהקות בידי אורי "מיקסמונסטר" ורטהיים, מצליחה להכניס בלהקות האלה מצד אחד מיומנות רבה ועושר מוזיקלי עם המון כבוד למוזיקה ותיקה, ועם זאת הכל באווירה מגניבה, של עכשיו, כמו דבר של מה בכך. כמו מסיבת גג על בירה בקיץ.

חברי הלהקה: קוסטה קפלן בגיטרות, קלידים ושירה, סתו בן-שחר על התופים ואודי בונן בגיטרת בס. אורחים: יונתן לויטל, יובל שפריר, עומר לוז "טורנימטור", נצ'י נצ'.

ליין אפ: משטרה, כסף מאימא, חיי מדף, עוד ער, אשראי, ברלין, תמונה- ממשלה, שמועה, קשיים בנשימה, כובע ריק, הרופאה, פדרציה, לו ריד, עושים כסף. הדרן: חבלה, 1+, זה הכל.

להאזנה ורכישה מקוונת

 

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום: שיר אלוני

וידאו, צילום: שיר אלוני

 

 

 

 

שיר אלוני

נולדתי בירושלים, 1984. גרה בתל אביב. כותבת שירים ומופיעה מגיל צעיר, למדתי כל מיני כלי נגינה אבל הכלים העיקריים שלי הם שירה וגיטרה. לפעמים גם על תופים ופסנתר. אחרי שנים רבות של הופעות, תואר בתקשורת וקולנוע, ניסיונות הפקה והתבשלות, הקמתי אולפן הקלטות ביתי ולמדתי במסלול הפקה עצמאי במכללת BPM. כיום אני מפיקה באופן עצמאי את החומרים שלי, אלבום הבכורה שלי "בר" יצא ביוני 2017 מתקלטת מדי פעם, בעיקר פ'אנק מכל העולם ודיסקו מכל הזמנים, מופיעה עם החומרים המקוריים שלי וכעת בונה מופעים מיוחדים עם מוזיקה שאני אוהבת. מנסה לרפא את העולם ואת עצמי, עם המוזיקה. כיום גם מנהלת את ”שדה“- מקום לצמוח בו.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא