כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

ילד יומולדת

פתיחת סבב הופעות חורף "ילד של אבא" עם מוקי, היכל התרבות, סולד אאוט, מוצ"ש, 28.02.2015. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.

מוקי, חוגג בהיכל. צילום: יובל אראל
מוקי, חוגג בהיכל. צילום: יובל אראל

לא יכול להיות תזמון טוב יותר מאשר לחגוג את יום ההולדת 40 במופע חגיגי בפני כאלפיים וחמש מאות צופים, מבוגרים וצעירים, משפחות שלמות וקהל מעריצים, כך חגג אמש דני ניב המוכר בציבור הרחב כזמר מוקי.

מוקי, סולנה של שב"ק ס', בעל קריירת סולו מצליחה ותקן שופט בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" במהלכה נחשף כמקצוען המזהה כישרונות אמיתים אך יודע גם להצביע על ליקויים ומבכר שיקול מקצועי על פני חנופה לרייטינג, פתח אמש במופע חגיגי את סבב הופעות החורף שלו.

מוקי מבעיר את ההיכל. צילום: יובל אראל
מוקי מבעיר את ההיכל. צילום: יובל אראל

השנה האחרונה אמנם הייתה השנה של מוקי, ממש אשתקד חגג במועדון התאטרון ביפו את השקת אלבומו האחרון "לב חופשי" שהביאו לזכיה בתארים – איש השנה במוסיקה , זמר השנה ו שירו "ילד של אבא" נבחר כשיר השנה ואילו האלבום עצמו זכה בתואר אלבום זהב.

מהריאליטי למציאות, מוקי. צילום: יובל אראל
מהריאליטי למציאות, מוקי. צילום: יובל אראל

בעוד עשרה ימים הוא יעמוד מעל הבימה בבית החייל בטקס הענקת פרסי אקו"ם שם יוענק לו פרס ע"ש משה וילנסקי לשיר השנה – "ילד של אבא" שאת מילותיו הוא כתב, יאיא כהן אהרונוב הלחין ואורי אבני עיבד והפיק.

על שיר זה כתבו שופטי אקו"ם בנימוקיהם – "לא בכדי השיר  "ילד של אבא" נבחר לשיר השנה, שיר שהושמע רבות בתחנות הרדיו, קבל את המקום הראשון כמעט בכל מצעד ואי אפשר להישאר אדיש אליו. מוקי שהיה פעם "הילד הרע" של תעשיית המוזיקה והיום הפך להיות הילד שאוהבים בכל בית. אין בית בישראל שלא מכיר אותו, שר את מילותיו ומצליח לרגש אותנו בכל פעם מחדש. אין אבא שלא הפך את השיר לרינגטון. זה מספיק כדי להבין שזה לא רק שיר שהשפיע, זה שיר שיישאר איתנו.. ".

בשיא הרגש, מוקי. צילום: יובל אראל
בשיא הרגש, מוקי. צילום: יובל אראל

אז עם כל הסופרלטיבים הללו היה זה מתבקש כי המופע שהתקיים במוצאי שבת אחרונה של חודש פברואר בהיכל התרבות התל אביבי יהיה מופע חם ומהנה, שופע בלהיטים, מלווה בהרכב נגנים שכלל את מיכאל פרוסט, תומר צדקיהו, אריאל טוכמן, גל לוגסי, עידו ריבלין, עדי גולדשטיין, יאיר סלוצקי, גלעד רונן וארתור קרסנובייב. וכמובן בתאורה עוצמתית ומרהיבה שרק הוסיפה לתחושת ההנאה של הקהל. מוקי הבעיר את ההיכל בשירים, אחרי שהפתיעו אותו עם נגינת יום הולדת שמח ושלל בלוני ענק התעופפו בהיכל מעל ראשי הצופים, הייתה חסרה רק עוגת יום הולדת כדי להשלים את התמונה.

יום הולדת שמח מוקי. צילום: יובל אראל
יום הולדת שמח מוקי. צילום: יובל אראל

הקהל תרם את חלקו כאשר מיהר לעמוד על רגליו ולקראת ההדרן כבר מילא את המעברים והרחבה מול הבמה בריקודים ושירה בציבור.

ברגעים האחרונים במופע, מילא מוקי את הבטחתו למתמודד  בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" סער דוידוב שהודח בתחילת החודש, להופיע איתו על הבמה במהלך סיבוב ההופעות הקרוב, ואכן השיר האחרון, מהלהיטים הכי שבק"ס "נופל וקם" הפתיע מוקי את הקהל כשקרא לדוידוב להצטרף אליו לשירה, הזדמנות שמתמודדי הריאליטי יכולים רק לחלום עליה, לדוידוב זה היה יותר מסתם אירוח, כי הוא אכן נופל וקם באמת.

מוקי וסער דוידוב, היכל התרבות. צילום: יובל אראל
מוקי וסער דוידוב, היכל התרבות. צילום: יובל אראל

בקטנה – אפשר לסכם את המופע כלוהט, מרשים, מהנה וכנראה שמסמן את הדרך לשאר הופעות הסבב, אני אהבתי.

ליין אפ: לב חופש, עוקף מלמעלה, לא רואה ממטר, לא נפסיק לחלום, האדמה בוכה, אם יש סיכוי, אלוהים, אם לא עכשיו+עד שהזמן, החיים, מה לך נפשי, באמת ומקרוב, ילד של אבא, להתבגר, רק תגידי לי, מה תעשי איתי, שבק מיוזיק, סוכר. הדרן: שלום, הנה, נופל וקם (עם סער דוידוב).

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידאו

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא