כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

סיבי מרעיד את הרחבה

מראות מחדר החזרות עם ההרכב החדש Alla one של סיבי ואלן אלייב, לא נחים לרגע…

ג'יימס בראון במקצב אושפלו. צילום: יובל אראל
ג'יימס בראון במקצב אושפלו. צילום: יובל אראל

את סיבי(צביקה) אלייב אתם בטח מכירים מההופעות של משפחת אלייב או מהופעות של ריטה ואפילו בהופעות של הזמרת ריף כהן. לאחרונה הוא הקים יחד עם אמו אדה אלייב וחבורת נגנים, ביניהם הוד מושונוב ויוסי סאסי את ההרכב ״הסלון של אלייב״ מופע סופר גרוב צועני פאנקי  העושה שמח.

לאחרונה הקימו סיבי אלייב ובן דודו אלן אלייב (כלי הקשה ושירה, הדודנים החליטו להגשים את אחד החלומות שלהם – פרוייקט מוזיקלי המתבסס על צלילי זמרי הארנבי והסול הגדולים כג׳יימס בראון, פרינס ומייקל ג׳קסון.

ולא, שלא תטעו, לא מדובר בהרכב המבצע גרסאות מחווה, השירים הבסיסיים המוכרים עברו תהליך עיבוד והפקה המשלבת אלמנטים מהמוזיקה הבוכרית לצד סגנון מזרח תיכוני, בבחינת – כל העולם רוקד.

דרך אגב, הם לא שרים באנגלית, הם שרים בבוכרית!  מאוד מעניין ומסקרן להאזין למשל לשיר של פרינס kiss מבוצע בבוכרית? מפיו של סיבי עם כריזמה האדירה שלו, שלא אתייחס למה שהחבורה הזו עשתה לשיר בילי ג׳ין של ג׳קסון המנוח א לשיר  sexy Mf של פרינס, במהלכו אלן לוקח פיקוד על השירה בבוכרית יחד עם סיבי וכובש את הבמה.

הנגנים המלווים את שני הדודנים הם אברי בורוכוב בגיטרת בס, אור גורפינקל בגיטרה חשמלית ויהונתן גיטלמן על התופים. החמישייה הזו יוצרת יחדיו סאונד עשיר, ייחודי, מסקרן ומלא באנרגיה.

הבלוג נדחף לחדר החזרות של ההרכב השבוע ותיעד חלק מההתרחשות, הזדמנות ראשונית לטעום מהצלילים החדשים, מייד, כאן למטה, קטעי ווידאו.

vלילה הם ישרפו את הבמה בפסאז', ממש מתחת לאדמה באלנבי 94, תבואו.

לחצו לצפייה בכמה תמונות מתוך חדר החזרות.

וידאו

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא