כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הבא בתור הוא דיסק…

חברי להקת נושאי המגבעת מכריזים על הפצה דיגיטלית לקלטת הבכורה האנלוגית של ההרכב, כמעט כל הפרטים.

נושאי המגבעת. באדיבות אנובה רקורדס
נושאי המגבעת. באדיבות אנובה רקורדס

למי שהספיק להאזין היום לרדיו הקצה בתוכנית המיוחדת מתחנת גלגל"צ ולאלו שלא, הנני להביא את ההודעה הבאה – לייבל אנובה מכריז היום כי במלאת 25 שנים לצאת קלטת הבכורה של נושאי המגבעת, שיצא במקור בשנת 1987 בחברת התקליטים של האוזן השלישית בשתי מהדורות של 700 עותקים בלבד, ומעולם לא הופיע כיצירה שלמה בפורמט דיגיטלי לפני כן, משחררים חברי הלהקה המקורית – אהד פישוף, תמיר אלברט, ישי אדר ואלון כהן –  הוצאה מחודשת של האלבום, לראשונה בפורמט דיגיטלי.

לצורך העבודה על הפרוייקט, התאחדו חברי הלהקה (לראשונה מזה 20 שנה!), ולאחר כחצי שנה של מפגשים ועבודה משותפת – הם ישיקו את האלבום בתאריך 21.12.2013. בלוויית חגיגות שטרם נקבע מועדן ומיקומן…

בנוסף למהדורה מוגבלת של 700 עותקים בלבד מהאלבום , יימכרו גם 100 קלטות בלעדיות, עם העטיפה המקורית, חתומים ע"י חברי הלהקה.

ובתוך כך אזכיר כי אחת היציאות של המגבעת בדמות הפה והטלפיים עומדים להשיק אף הם אלבום נוסף, לחצו לקריאה. שלא לדבר על הפרוייקט של פישוף ואדר "בני המה", לחצו לקריאה.

המגבעת, כך הם נשמעו בפעם האחרונה בהחלט..

וכך עשו עליהם סרט…

ואת זה אני רק מניח כאן…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא