כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

הורה בילויים!!!

הבילויים חוזרים עם הורה הרקדה, הורה הסלמה, הורה השלמה, האזנה, באביב הם ישובו חזרה…

הבילויים. צילום: איתי נאמן יח"צ
הבילויים. צילום: איתי נאמן יח"צ

שש שנים חלפו מאז ראו אור שירים חדשים מבית להקת הבילויים. כעת, כשנדמה שהמציאות יישרה קו עם מפלס האלימות והגרוטסקה שבשירי הלהקה – הם מגיחים מהמסתור לומר את דברם.

"הורה הסלמה!" הוא המדריך לצעדי ריקוד ההורה, גרסת 2013. הבילויים מזמינים את עם ישראל להצטרף אליהם בריקוד ההורה הסוער, עם מפרט צעדים מוקפד. זוהי הורה המותאמת להפליא לרוח התקופה. יש המכירים היטב את המחול הזה וכבר רוקדים אותו אוטומטית – אך גם אם אינכם רקדנים מקצוענים, במהרה תלמדו להתאים את תנועות הגוף לצלילי חליל המציאות האזורית.

ואם עייפתם מההורה הסוערת, ניתן "להפוך את התקליט" ולהירגע עם "הזמן האחרון", קינה לאדם העייף מעצמו. רוברט סמית', גלוריה אסטפן ומגוון גדול של טורפי לילה מחכים לכם בטיול ספארי פנימי שלא מוביל לשום מקום.

להקת הבילויים נוסדה בשנת 1996 על ידי ימי ויסלר ונועם ענבר (כיום חברה בהרכב הקבע גם מאיה דוניץ). מאז הוציאה שני אלבומים מדוברים ומצליחים וזכתה למעמד של "קאלט" בקרב קהל גדול ונאמן. בשנת 2008 הפסיקה את פעילותה אך כוכבה לא דעך. הקהל, שהמשיך לגדול ולהתעצם גם בהיעדרה, מעולם לא איבד תקווה לשובה. הציפייה הדרוכה השתלמה כשבקיץ 2012 הכריזו הבילויים על חזרה לפעילות. כזכור, הבלוג הביא לכם את רשמי המופע הראשון באופן בלעדי!!  הכרטיסים לכל ההופעות שהתקיימו ברחבי הארץ עם שובם נמכרו חודשים מראש, ולמעלה מאלף עותקים מהאלבום שבדרך נקנו עוד לפני שהוקלט.

"הורה הסלמה!" ו"הזמן האחרון" הם השירים הראשונים שמוציאים הבילויים מתוך אלבומם השלישי "הורה הסלמה!" שיראה אור ביום העצמאות הקרוב. את האלבום מפיק תמיר מוסקט (שהפיק גם את אלבומם הקודם "שכול וכשלון").

סיבוב ההשקה עם האלבום החדש יפתח בתל אביב, בארבי 10/05/2013

צד א': "הורה הסלמה!" (שיר הסלמה)

צד ב': "הזמן האחרון"  (שיר השלמה)

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא