כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

לפני שתחמיצו – רוצו לבילויים!!…

לאחר שאזלו הכרטיסים ‫כחודש מראש להופעה הראשונה מזה חמש שנים של להקת הבילויים במועדון בארבי בליל שישי האחרון, במהלכה הבלוג של יובל אראל היווה גוף התקשורת היחידי והבלעדי במופע!! אזלו אתמול כל הכרטיסים גם להופעה הבאה המתוכננת לחודש נובמבר בבארבי (29.11) , שוב- חודש מראש, וכן להופעה בצוללת הצהובה בירושלים.

הבילויים, בארבי, אוקטובר 2012. צילום: יובל אראל
הבילויים, בארבי, אוקטובר 2012. צילום: יובל אראל

אבל, יש לכם עוד סיכוי!!! – להופעות בחלוץ 33 בבאר שבע ובביט בחיפה נותרו כרטיסים ספורים בלבד. בעקבות הביקוש האדיר, נפתחו בדצמבר  3 הופעות נוספות, מיוחדות ואחרונות לתקופה הקרובה, בתל אביב (26-27.12, בארבי)  ובנתניה (8.12 דאג וטוני).

המיוחד בהופעות שנוספו במועדון בארבי הנו ביצוע רצוף של אלבומי הלהקה, בכל ערב אלבום אחר..

במופע שיערך בתאריך 26.12.2012 בבארבי ת"א יבוצע האלבום הראשון "הבילויים" במלואו, מתחילתו ועד סופו, לצד שירים ישנים וחדשים

במופע שיערך בתאריך 27.12.12.2012 בבארבי ת"א יבוצע האלבום השני "שכול וכשלון" במלואו, מתחילתו ועד סופו, לצד שירים ישנים וחדשים.

בונוס נוסף המחכה לקהל בשתי הופעות אלו הונו ביצוע  פומבי לראשונה של שירים שמעולם לא בוצעו על במה בהופעה.

עלות הכרטיסים לכל ערב לרוכשים מראש יעמוד על 70 ש"ח. בנוסף יוצע כרטיס משולב לשתי ההופעות ל-100 הרוכשים הראשונים במחיר מוזל של 120 ש"ח.

הבילויים מרימים את הבארבי. צילום: יובל אראל
הבילויים מרימים את הבארבי. צילום: יובל אראל

הבילויים: "רגע לפני שאנחנו נכנסים להקליט את האלבום החדש, חשבנו לערוך ספירת מלאי מסודרת של מה שהיה לנו עד עכשיו, כדי שלא נקליט בטעות את אותם השירים שוב."

לתשומת לבכם – אלו יהיו ההופעות האחרונות בהחלט של הבילויים לחודשים הקרובים. לאחר מכן ייצאו הבילויים לפגרת הקלטות האלבום השלישי, שיושק באביב 2013.

ההופעות הקרובות של הלהקה:

חמישי, 1.11, ביט, חיפה –  (לפרטים)

רביעי, 7.11, החלוץ 33, באר שבע (לפרטים)

חמישי, 8.11, צוללת צהובה, ירושלים- אזלו הכרטיסים

חמישי, 29.11, בארבי, תל אביב  –אזלו הכרטיסים

מוצ"ש , 8.12, דאג וטוני,  נתניה   (לפרטים)

רביעי-חמישי , 26-27.12, בארבי, תל אביב  (לפרטים)

לסקרנים, למנהלי הארכיונים ולסתם שוחרי מידע ביוגרפי:

להקת הבילויים נוסדה ב-1996 על ידי ימי ויסלר ונועם ענבר, אז חברים לספסל הלימודים בתיכון. אלבומם הראשון, "הבילויים", שראה אור בשנת 2003, הופק על ידי ברי סחרוף וכלל מגוון להיטים מקבריים כמו 'נפלא פה', 'כשנפוליאון יכבוש את עכו' ואחרים, והפך כמעט מיידית לאלבום "קאלט" ליודעי דבר. לאט ובשקט, מהופעה להופעה, גדל והתעצם גרעין המעריצים האדוק של הלהקה לכדי קהל רב ונאמן.

בשנת 2007 ראה אור אלבומם השני, "שכול וכישלון", בהפקתו של תמיר מוסקט. האלבום, כשם הרומן של יוסף חיים ברנר, זכה לתהודה תקשורתית וציבורית רחבה ולשבחים רבים, ומיצב את הבילויים כאחת הלהקות המוערכות והמבוקשות ביותר בארץ. במרוצת השנים חברו להרכב בין היתר שלומי "כרובי" לביא, יוני סילבר, מאיה דוניץ, שחר חזיזה ושיקו סיני. בהופעות האחרונות הצטרפו גם האחים המוזיקאים אייל ואסף תלמודי. הלהקה הפסיקה את פעילותה בינואר 2008.

בקיץ 2011, על רקע מחאת האוהלים, הגיחו הבילויים במפתיע להופעה ספונטנית במאהל שבשדרות רוטשילד בת"א. ההופעה הקצרה כללה מבחר משירי האלבומים המוקדמים, לצד מספר שירים חדשים – שרמזו על פעילותם המתחדשת.

ההרכב הנוכחי של "הבילויים": ימי ויסלר / נועם ענבר / מאיה דוניץ / גרשון וייסרפירר / שיקו סיני

קבלו בראש – קליפ בלעדי ביוטיוב – מיקס ממבחר השירים שבוצעו במופע הראשון בבארבי. צילום: יובל אראל.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא