כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעותפס קול שבועי

שירת נשים…

על ערב סתוי שכלל פגישה עם שתי זמרות יוצרות ואלבומיהן החדשים, השירים, המופעים, ועוד, נפגש, הטה אוזן ועין, צילם ומדווח – יובל אראל. מתפרסם גם ב"סלונה" מגזין אינטרנט לנשים.

סיון טלמור, מילים. צילום: יובל אראל
סיון טלמור, מילים. צילום: יובל אראל

סיון טלמור, מבנות רימון, זמרת, יוצרת, כשרון הנמצא כאן כבר עת ארוכה, פרצה בשנה החולפת לתודעה בעקבות השתתפותה בתוכנית הריאליטי "TheVoice", מסתבר כי מדובר ביוצרת ומבצעת מיוחדת ומעניינת העומדת להשיק בקרוב אלבום בכורה – "לונה פארק", אותו הפיק יוני בלוך ובו מבצעת טלמור שירים שכתבה והלחינה. את הטעימה הראשונה של סיון שמעתי במסגרת שואוקייס שהתקיים בשבוע שעבר במשרדי היח"צ של מורן פז ואף במסגרת הצגת חומרים לקראת פסטיבל הפסנתר, בו תקיים סיון שתי הופעות, האחת כחלק מהצוות המלווה את יהונתן גפן במופע "האיחוד" עם ורד פיקר ודני ליטני, השנייה במופע אישי "טעימות" עם יוני בלוך ורן דנקר במהלכו תבצע סיון חלק גדול משירי אלבומה שבדרך ואף גירסאות אישיות לשירים מוכרים שפגשה בדרכה המוסיקלית.

אמש בשואוקייס אישי שערכה סיון במועדון בארבי בשעות הערב המוקדמות הציגה ובצעה יחד עם חברי ההרכב המלווה אותה – מיכה הרשליקביץ- גיטרות והפקה, דניאל ספיר-באס , מתן אפרת- תופים, ארבעה שירים מתוך הרפרטואר שנכלל באלבום הבכורה, ביניהם השיר "מילים" הסינגל הראשון המושק בפומבי הבוקר, אפשר לאמר בוודאות כי אכן ממתינה למאזינים אסופת שירים מצויינת שניכר בהם כשרונה של סיון יחד עם העיבוד המלוטש של יוני בלוך לכדי תוצר השובה את האוזן.

אלה דורון, אקוסטי בביאליק. צילום: יובל אראל
אלה דורון, אקוסטי בביאליק. צילום: יובל אראל

כמה שעות מאוחר יותר ונכונה לי פגישה עם זמרת נוספת, אף היא זמרת יוצרת ומבצעת, אלה דורון, המוכרת אף בשמה הבימתי Ella vs Mountain, אלה קצרה הצלחה מקצועית הן בעולם הרחב במסגרת פעילותה בהרכב הטראנס Intersys במקסיקו, השתתפה בהקלטת שני אלבומים וחלקה במות-ענק, הן בארץ כזמרת הליווי של מוש בן ארי ואף בשיתופי פעולה תקליטנים ואמני הסצנה האלקטרונית דוגמת Void, Mr. Black, Soniq vision , Aymmetric Soal ועוד.

בקיץ האחרון השיקה אלה אלבום בכורה המצוי ב"מחנה הלהקות" וכבר עומד למכירה במהלך הופעותיה האקוסטיות, ואף צפוי להשקה חגיגית באחד ממועדוני ההופעות הגדולים בגוש דן.

את ההזדמנות לצפות ולהאזין לאלה במסגרת מופע שלם תפסתי אמש בשתי ידיים, אלה יחד עם צמד הנגנים המלווים אותה – עידן שניאור בגיטרה אקוסטית ושירה, דניאל עצטה בכלי הקשה ושירה, ערכו מופע אקוסטי בקפה ביאליק בתל אביב, במהלך המופע שכלל 15 שירים וארוח של הזמרת המצויינת שירה חן, שתיהן מחוברות עוד מימי הליווי של מוש בן ארי, שירה שאף היא חוותה מעין הרפתקאת חשיפה בתוכנית הריאליטי "כוכב נולד" הוכיחה אמש, יחד עם אלה ואף לחוד כי אין קשר בין הטראשוויזיה לבין החיים האמיתיים, שתי הזמרות שתפו את הקהל בקפה הקטן בערב מוסיקלי חוויתי ואיכותי.

אלה דורון ושירה חן. צילום: יובל אראל
אלה דורון ושירה חן. צילום: יובל אראל

לדידי העובדה שאלה היא זמרת יוצרת בכל רמ"ח אבריה המשקיעה את כל כולה במופע והשירה היה הרגע בשלב ההדרן, בו עצרה לשניה ואמרה –  אני חייבת להגיד לכם שאני ממש נהנית, אתם נהנים גם? באמת אני ממש שוכחת את עצמי, אה, אתם פה…

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמסע הלילי אל שירת הנשים

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151204216114654.475002.721654653&type=1

וידיאו

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא