כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

אחד יותר מידי…

יום חמישי, 14.04.2011 23:00 אוזן בר, המלך ג'ורג', ת"א.הופעה להקת אחד יותר מידי 1.2 many, היה, שמע, ראה, צילם, קרא, כתב: יובל אראל.

טליס מדליקה את הקהל
טליס מדליקה את הקהל

בא ונעשה זאת קצר וענייני, זו פעם שנייה שאני שומע ורואה את הלהקה, בפעם הראשונה הופיעו במסגרת ערב "לכלוך באוזן – הבנות הנכונות" באוזן בר בינואר השנה, כך כתבתי עליהם אז – הרכב המשלב רוק עם טעימות סול ובלוז, הסולנית טליס וחיזוק נשי בין הנגנים המתופפת ניצן גולדברג, נתנו לערב את טעימות הנשמה הקצביות השחורות, גרוב אמיתי, כבר הספיקו בזמן קצר לחרוש את המקומות החשובים בתל אביב, בארבי, לבונטין שבע, רוטשילד שתמשרה, אני צופה להם עתיד.

אחד יותר מידי קופצים באוויר
אחד יותר מידי קופצים באוויר

מסתבר שאני לא היחידי שכבר סימן את הלהקה כאייטם מוביל ומנצח, שימו לב מה כתבה עליהם אונילי במגזין "אף" הירושלמי – …"הקוזה נוסטרה הוא הבר של טליס קליין, בעלת הישבן הכי יפה בת"א ואחת הלהקות השוות בעיר – 1,2 many. חלק מכירים אותה בשמה טליסמן, או לאחרונה טליס, זמרת נדירה, ראפרית וכותבת חריפה, אחרי שיתופי פעולה רבים עם שלל אמני אלקטרו משהו מעניינים שיש בארצנו (סבו, נדב רביד, מלכיאל), מצאה טליס את מקומה המושלם בין שלושה ילדי רוקנ'רול חוצפנים וגרוביים, ואלוהים יודע לסדר את העולם יפה יפה כשמישהו מרגיש לא נכון – תוך שלושה חודשים החבורה כבר שורפת במות בארץ ומקליטה אלבום עם אחד המפיקים הגדולים של הרוקנ'רול שלנו פה בארץ. עוד רגע הולך לעוף לכם הראש, ועוד שני רגעים זה גם יגיע לעולם שמחוץ לעולם הקטנטן וה(חמוץ) מתוק שלנו".

לצפייה בגלריית תמונות מהמופע באוזן בר

http://www.facebook.com/album.php?fbid=10150159482739654&id=721654653&aid=302550&l=4f31e62032

אחד יותר מידי (מייספייס ופייסבוק)
http://www.myspace.com/1.two.many
http://www.facebook.com/pages/1-2-Many/149340475114027?sk=wall

אחד יותר מידי באוזן בר

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא