כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

מגדל האור של עידן רייכל

הפרויקט של עידן רייכל חוגג את השקת האלבום "מגדל של אור" בהופעה בהיכל התרבות בתל אביב, היינו שם

איך לתאר את ההופעה המדהימה שיצאתי ממנה זה עתה- פשוט במילה אחת -וואו ובשתי מילים- וואו ענק! יום שישי בצהריים והמוזיקאי עידן רייכל מכנס את הפרויקט שלו בהיכל התרבות לצמד הופעות צהריים וערב על מנת לחגוג את השקת האלבום החדש – "מגדל של אור". המופע משלב את הקלאסיקות האהובות, השירים שפורטים על הלב ומרפאים לנשמה לצד השירים מתוך האלבום החדש של הפרויקט "מגדל של אור".

שירה בציבור

עידן רייכל חזר להופיע עם הצוות המוכשר שלו ואנחנו נהנינו מכל רגע. את המופע הוא פותח בשיר "להאמין" וממשיך בשירים- "שאריות של החיים" "חלומות של אחרים" ואז מדבר על הטראומה של השביעי באוקטובר וכמנגד , על הרצון להמשיך ולחיות אחרי ומדרבן את כל הקהל לשיר יחד כמקהלה. האמת היא שאנחנו לא צריכים את הדרבון- כל הקהל יודע את המילים של השירים ומצטרף אליו באופן קבוע.

עידן רייכל בהיכל התרבות. צילום מוטי קמחי
עידן רייכל בהיכל התרבות. צילום מוטי קמחי
עידן רייכל בהיכל התרבות. צילום מוטי קמחי
עידן רייכל בהיכל התרבות. צילום מוטי קמחי

כולם רוקדים

בהמשך ההופעה עידן רייכל שר את כל הלהיטים שלו- "ממעמקים", "עכשיו קרוב", "מעגלים" ועוד ומשלב גם שירים נהדרים מהאלבום החדש כמו- "כל יום מחדש". השירים מקפיצים את הקהל ,וכולם עומדים, שרים ומריעים והאווירה בהיכל פשוט מדהימה.

מאיה אברהם ואבי ווסה צילום מוטי קמחי
מאיה אברהם ואבי ווסה צילום מוטי קמחי
מעיין מילוא וכברה קסאיי. צילום מוטי קמחי
מעיין מילוא וכברה קסאיי. צילום מוטי קמחי

כברה קסאי ומאיה אברהם הנפלאות , שמלוות את ה"פרוייקט" תורמות לאווירה החגיגית והשמחה בשירים ובריקודים שלהן וגם שרות יחד באופן מופלא  את השיר: "אם תלך" על הבמה והאווירה רק הולכת ומתחממת.

כברה קסאי. צילום מוטי שמחי
כברה קסאי. צילום מוטי קמחי

וכל הכבוד לצה"ל

עידן רייכל  לא שוכח לפרגן ולהודות לכל אחד מהנגנים שלו ובמיוחד לאחד המתופפים שזה עתה חזר מ 130 ימי מילואים וכל הקהל נעמד על הרגליים ומוחא כף, מוקיר ומעריך את הבחור המתוק והמוכשר. אותו מתופף נהדר מנגן קטע מדהים באמצעות קערה מיוחדת עם מים ועידן רייכל מלווה אותו.

דוד דגמי וכלי ההקשה. צילום מוטי קמחי
דוד דגמי וכלי ההקשה. צילום מוטי קמחי

לסיכום, הופעה מדהימה שברובה פשוט עמדנו על הרגליים ושרנו בהתלהבות את השירים הנהדרים. ההופעה הסתיימה בשירת ההמנון- הקהל נעמד ושר את "התקווה-  עוד סמל של זמנים מורכבים אלו ואיזה מזל שיש הופעות כאלה שנותנות כוח.

רגעים מתוך המופע, תיעוד וידאו שי קדמי

 

 

 

גילי יעיש (ווסק)

גילי ( גילה) ווסק- יעיש, עוסקת בהוראה וחובבת מוסיקה ומחול.

מוטי קמחי

צלם עיתונות עוד מהימים שבאמת קראו כאן עיתונים מנייר, נקבו בשם של עיתון, מוטי היה צלם במערכת, בעצם בשטח. מוטי גם שרוף על מוזיקה טובה, אולדסקול ישראלי של המאה שעברה, רוק, ג'אז, דברים טובים. מעת לעת כשהוא לא מוזעק לצלם אסיפת בחירות או הפגנה הוא מוצא את הזמנן להביא עבורנו מטעמי צילום מהופעות.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא