כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

תמיר גרינברג יתארח במופע פתיחת העונה של תזמורת מזרח מערב

תמיר גרינברג יצטרף לתזמורת מזרח מערב במופע בטייטל - Heartbreaker שיהווה מופע פתיחת העונה החדשה, כל הפרטים

קונצרט פתיחת העונה של תזמורת ירושלים מזרח ומערב באופרה הישראלית  יארח את תמיר גרינברג. במפגש בינו לבין תום כהן והתזמורת  הקהל יוכל לחוות צבע חדש ומעט שונה לשירים של תמיר גרינברג ולאלו שהוא בחר בגוונים חדשים ומפתיעים. החיבור המיוחד הזה, יקרה הפעם באנגלית וטס עם מוזיקה מעל לגבולות ומוסכמות, ייקח את הקהל למסע ססגוני ומקפיץ במיוחד מסביב לעולם ובחזרה.

לדברי תום כהן מנצח התזמורת  – "את השם שלו אנחנו מכירים כבר שנים, אבל "כשראינו אותו על הבמה של "הכוכב הבא" הרגשנו שאנחנו חייבים לעשות יחד איתו משהו מיוחד. משהו בנוכחות הכובשת שלו, בקול המופלא שלו ובהגשה הייחודית מצליח לרגש רבבות של לבבות ולסמן מסלול של כוכב מקומי חדש. יש מקרים נדירים שבהם מספיקה לי האזנה אחת כדי להינעל על זמר או זמרת ולהתחיל לחלום על יצירה משותפת איתם. במקרה של תמיר יש את כל החבילה – קול בלתי נשכח, הגשה בוגרת וחכמה, מוזיקליות טבעית ונוכחות בימתית שכובשת כבר במבט ראשון. העבודה איתו לקראת סדרת הקונצרטים הוציאה את שנינו מאזורי הנוחות המיידיים שלנו ולקחה אותנו להרפתקה חדשה ומרגשת. יש משהו מאד תיאטרלי וגדול בהגשה של תמיר, וזה מתיישב נהדר עם הצליל של התזמורת והעושר הכלי שהיא מביאה. המפגש בינינו מצליח לקיים את ההבטחה הבסיסית מאד שאיתה יצאתי לדרך עם התזמורת – חיבור של מזרח ומערב, של מסורות עתיקות עם גישה חדשה, של קלאסיקה וחדשנות, ויותר מהכל – של לב עם לב. במיוחד בזמן הקשה הזה, אני מקווה שהמוזיקה תצליח לספק נחמה ולהעניק לכן ולכם הפוגה נדרשת מהמציאות. אני רוצה להקדיש, בשמי ובשם התזמורת כולה, את עשייתנו לחזרת החטופים והעקורים לביתם ומתפלל לימים טובים ויפים עבור יושבי הארץ כולם".

סדרת מזרח מערב באופרה הישראלית:

Heartbreaker – תמיר גרינברג ותזמורת ירושלים מזרח ומערב בניצוחו של תום כהן

יום ד' 7.2.24 20:00 בבית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') | שד' שאול המלך 19 תל אביב
מחירי כרטיסים: 120-180 ש"ח | כרטיסים בקופת האופרה בטל' 03-6927777 או באתר האופרה https://www.israel-opera.co.il/?CategoryID=1361&ArticleID=6099

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא