כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

שלי מאיר – מילים שלא אמרתי

שלי מאיר בשיר בכורה שהוקדש לזכר בני משפחתה שנרצחו בשבת השחורה - "מילים שלא אמרתי", האזינו

שלי מאיר חיה עם משפחתה בקיבוץ נירים שבעוטף עזה כאשר התעוררה באותה שבת שחורה 7.10 למתקפה של מחבלי החמאס שהצליחו לחדור לבית המשפחה ולרצוח את אביה ואת אחותה. שלי התפנתה יחד עם כל חברי הקיבוץ לאחד מבתי המלון באילת שהפכו לעיר מקלט זמנית, אולם כשרונה המוזיקלי ותשוקתה לשיר לקחו אותה לפנות לזמר אסף אמדורסקי שהגיע למלון כדי להרים את המורל והיא הצטרפה אליו לביצוע השיר "אינך יכולה", למחרת הצטרפה שלי לזמרת מירי מסיקה שאף היא באה לעודד את המפונים והעקורים והשתיים שרו בדואט את שיר תקווה. צוות של גל"צ שהגיע למלון פגש אף הוא בשלי שהוזמנה לשיר ביחד עם הזמרת ריטה באולפן הנייד במקום את השיר – "בגלל הרוח".

בימים אלו יוצא לאור השיר – "מילים שלא אמרתי" שמילותיו ולחנו נכתבו בידי שלי מאיר יחד עם בן צור. שיר שמילותיו הן זיקוק מוזיקלי טהור לחוויות שעברה באותה שבת שחורה והרצון שלה להמשיך לחיות ולראות רק את הטוב.

כך שלי על השיר – "אחרי ששמרתי על השיר הזה אצלי כל כך הרבה זמן הוא אצלכם, אבא מור ושליו שלי אני כל כך מתגעגעת אליכם ויודעת שאתם הכי מאושרים וגאים בי עכשיו אני אוהבת אותכם כל כך ואעשה הכל בשבילכם❤️ לזכר האבא האהוב שלי, ומור אחותי היקרה לי מכל, שנרצחו ב7.10 על ידי בני עוולה. שליו האח המתוק שלי שנפטר מסרטן בגיל 11 חודשים. לא מעכלים ולעולם לא נעכל, אתם חסרים לי כל כך מתגעגעת אליכם בכל דקה ביום. אני ואמא אוהבות אותכם משפחה שלנו.❤️‍🩹"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא