כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

מותק של פסטיבל נדחה עד להודעה חדשה

בשל המלחמה החליטו מפיקי "מותק של פסטיבל" לדחות את קיומו ולהחזיר את כספי רוכשי הכרטיסים, כל הפרטים

גם "מותק של פסטיבל" יורד מעל הבמה בעקבות המלחמה, הפסטיבל שהיה אמור לצאת לדרך לקראת חופשת חג החנוכה לא יתקיים במועדים המתוכננים והפקתו ממתינה לזמנים רגועים יותר, על פי התכנית היו אמורים ליטול חלק בפסטיבל המיועד לילדי הגיל הרך האמנים – ציפי שביט, מיקי מה נישמיקי, מני ממטרה, דוד חיים, רוי בוי ומשפחת ספיר

כך הודיעו המפיקים על הדחייה וביטול ההופעות בחנוכה.

הפקת מותק של פסטיבל מרכינה ראשה ומשתתפת בצער משפחות הנרצחים והנופלים, מחבקת את משפחות החטופים ומאחלת החלמה מהירה לפצועים.

הופעות מותק של פסטיבל שתוכננו להתחיל בחודש הקרוב נדחות. מועדים חדשים יקבעו בהתאם למצב הבטחוני וההיתכנות ההפקתית

כל הלקוחות, כולם ללא יוצא מן הכלל, יקבלו החזר מלא באמצעות כרטיס האשראי איתו שילמו וללא דמי ביטול.
אנו רוצים לחזק בשעה זו את כל ילדות וילדי ישראל ומקווים שניפגש בהקדם בימים טובים ומוארים יותר. בתפילה לשלום הלוחמים, החזרת החטופים ולניצחון הרוח הישראלית.

אנחנו ננצח🇮🇱

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא