כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

המופע של רוני דלומי

השחקנית והזמרת רוני דלומי הופיעה במועדון גריי בתל אביב, היינו שם

כבר כמעט 15 שנים חלפו מאז שהזמרת והשחקנית רוני דלומי נחשפה לציבור הרחב לאחר שזכתה במקום הראשון בתוכנית הריאליטי המוזיקלית "כוכב נולד" בשנת 2009, שש שנים לאחר הזכייה של נינט טייב והפכה בעצם לאשה השנייה שנבחרה במסגרת התוכנית הזו והיא בסך הכל בת 17 באותה עת.

מאז החל מסלול הקריירה של רוני דלומי לעלות כשהיא חתומה בחברת ההפקה טדי הפקות ומספיקה להשיק שלושה אלבומי שירים כאשר מתוכם מספר לא מבוטל של שירים הופך ללהיטים והיא עצמה זוכה לשלל תארים בטייטל "זמרת השנה" של תחנות רדיו וערוצי טלוויזיה.

המשחק בתיאטרון

כישורי השירה שלה ונוכחותה הבימתית לצד העובדה שגם במהלך שירותה הצבאי הייתה חלק מלהקה צבאית הובילו אותה אל בימת התיאטרון בתחילה במסגרת פסטיבל ישראל ולאחר מכן בהפקתו ובימויו של ירון כפכפי במחזמר פיטר פן. בהמשך נחתה רוני דלומי בתיאטרון הלאומי הבימה, שם ידעו טוב מאוד לרתום אותה להפקות של מחזות זמר והיא נחשפה פעם נוספת לא רק כזמרת אהובה אלא גם כשחקנית מרשימה בשלל מחזות זמר, ביניהם נמנה את צלילי המוזיקה, הקוסם, סימני דרך, אביב מתעורר, בוסתן ספרדי, גבעת חלפון אינה עונה, השנה היפה בחיי, ינטל, לילות ברודווי, מאמא מיה, עוד חוזר הניגון, עלובי החיים, ראש המועצה ועוד ידה נטויה גם במסגרת הפקות של תיאטרון חיפה.

כיום, לאחר ששיחקה בו זמנית ובמקביל במספר מחזות זמר, בעקבות הריון (שיהיה במזל טוב) פרשה רוני מההשתתפות למעט בהפקת "לילות ברודווי".

את הזמן עד הלידה המיוחלת היא מקדישה בין היתר למופע להקה עם מיטב שיריה. מופע שכזה התקיים אמש במועדון גריי בתל אביב, מדובר למעשה במופע חדש בהפקתו המוזיקלית של עמוס בן דוד כאשר לצידה של רוני דלומי מנגנים שם חממי בגיטרות, אבי חזות בגיטרת בס, יהלי מליחי בקלידים ואלדר משה על התופים.

רוני דלומי במועדון גריי ת
רוני דלומי במועדון גריי ת"א. צילום יובל אראל

המופע במועדון

המופע נפתח דווקא בביצוע אקוסטי לשיר הקצבי "רציתי שזה יכאיב" אחד השירים שיצאו כסינגל בעת האחרונה, על הבמה המוארת באור קלוש ובאווירה אינטימית ישובים הנגנים ורוני בעצמה על כסאות בקדמת הבמה, עניין שגם בהמשך יהווה חלק מהמראה על הבמה, קטע שיעלם בהמשך כאשר היא תעמוד על רגליה ולא רק תשיר אלא גם תפזז כאילו והבטן התופחת מקדימה איננה מכבידה כלל…

רוני דלומי במועדון גריי ת
רוני דלומי במועדון גריי ת"א. צילום יובל אראל

בין שיר לשיר רוני דלומי עושה הפסקות קצרצרות במהלכן היא יוצרת שיח עם הקהל שמילא את המועדון ומספרת על חייה המקצועיים. רוני ממשיכה עם שיר מתוך אלבום הבכורה שלה "כך או כך", עיבוד לשיר לטיני כפי שרובו של האלבום נעטף באווירה הזו בהשפעת הביצועים שלה בתוכנית הריאליטי.

במעבר חד היא עוברת לשיר "שלחי אותו" שנכלל באלבומה השני "תחזיקו" והוא בעצם הושאל מהביצוע שלה במסגרת פרויקט "עוד מעט נהפוך לשיר" למילותיו של החייל בנימין פרנק שנפל במהלך שירותו.

רוני דלומי במועדון גריי ת
רוני דלומי במועדון גריי ת"א. צילום יובל אראל

כעת המופע מעלה הילוך ומעבר למופע חשמלי על כך הכרוך בכך, רוני עוברת לבצע את השיר שהיא כתבה לעדן מאירי "החזקתי לך ת'יד" לא לפני שהיא מספרת לקהל איך הגיעה להוליווד שם שכרה יחד עם אביב קורן שהלחינו אולפן לא לפני שהתענגו על ארוחת בוקר בסגנון טקס מקס שעלתה הון ועל נסיעה במונית ספיישל שאף היא עלתה הון והיא מסכמת לפני הביצוע, השיר עלה הרבה…

בסיומו עוברת רוני במעבר חד לביצוע לשיר הקצבי החדש יחסית – "זה בא אלי" שיכלל במסגרת האלבום שבדרך

רוני מגבירה את הקצב עוד יותר עם שיר הנושא מאלבומה השני "תחזיקו". ואז היא לוקחת פסק זמן מתוך המקצבים המהירים והסוערים, חוזרת לכסא הסטולי שהוצב עבורה בקדמת הבמה ומספרת על כמה רגעים אינטימיים כאשר בשיא פעילותה הוריה מחליטים להיפרד והיא חוששת שלא תספיק להיפרד מהבית בו גדלה בעומר בדרום הארץ, יושבת וכותבת שיר חדש בו היא מתארת לעצמה את הבית והחפצים שבו, השיר "הייתי שרה" שיצא בשנת 2019 כסינגל.

רוני דלומי במועדון גריי ת
רוני דלומי במועדון גריי ת"א. צילום יובל אראל

רוני פותחת את צפונות ליבה פעם נוספת בפני הקהל על תקופה שהיא סבלה מקשיים שונים בחייה ואף פנתה לסיוע במפגשים מול פסיכולוג, תקופה שהולידה את השיר "למרות", גם שיר זה יצא לפני יותר משנה כסינגל.

המופע שכמו גלי הים נע ממקצבים מהירים ושירים סוערים אל רגעים של אינטימיות ופתיחות מגיע פרקו האחרון הנפתח עם ביצוע לשיר מאלבומה השני שכתב עבורה נועם חורב והלחינה דנה ברגר – "סתם שני אנשים", במעבר חד עוברת רוני לבצע את הלהיט של המחזמר "מאמא מיה" בו ככבה בתיאטרון הבימה לא לפני שהיא מספרת לקהל שהיא יצאה מהפעילות במספר מחזות זמר בתיאטרון בעקבות ההריון המתקדם למעט המופע "לילות ברודווי" ובתוך כך גם פונה לקהל לקום מהכסאות ולרקוד..

במעבר עוד יותר חד עוברת רוני דלומי לשיר את השיר האחרון שהיא הוציאה לאור לפני מספר ימים – "בסוף זה בא". המופע כבר הופך למסיבת ריקודים כשרוני עוברת לשיר את השיר "שתים עשרה בלילה" שיצא בשנת 2018 וצפוי להיכלל באלבום הבא.

והנה רוני דלומי חוזרת בזמן היישר אל שיר הנושא מאלבום הבכורה שלה "קצת אחרת" שנכתב בידי נתן גושן והולחן על ידי קיקה סנטנדר. זה הרגע גם לפרגן לנגנים ולעבור לשיר המסיים את המופע – "תן" אף הוא מאלבום הבכורה על פי מילותיו של גלעד שגב ולחנו של יאנמרקו סינייאגו.

המופע תם, לא ממש, הקהל, במיוחד ים הבנות שמלאו את המועדון בקריאות רוני רוני והיא חוזרת לבמה להדרן הנפתח שיר "מי אמר". את קולות הסיום היא לוקחת עם השיר "איש של לילה" שהיה שיר הבכורה באלבומה השלישי "תסתכל עלי" ונכתב על ידה בהלחנה משותפת עם אביב קורן. אקט מצויין לסיים עימו את הערב החגיגי הזה.

לסיכום – היה פאן במקסימום.
לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה מהמופע

רגעים שנלכדו בעדשת מצלמת הוידאו

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא