כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ליהי טולדנו – 20 (בלעדייך)

שיר חדש של המוזיקאית והשחקנית ליהי טולדנו - "20 (בלעדייך)", האזינו

הזמרת יוצרת, כותבת, מלחינה ושחקנית ליהי טולדנו משיקה היום שיר חדש – "20 (בלעדייך)" אשר נכתב, הולחן ומבוצע על ידי ליהי. השיר לוקח את המאזינים אל תוך סיפור האהבה של ליהי עם האקסית כאשר ליהי מספרת לנו ללא עכבות על התחושות שפורצות בתום האהבה…

כך ליהי משתפת אותנו עם יציאת השיר – "אני מתרגשת כל כך לשתף אתכם את הסינגל השלישי שלי ׳20 (בלעדייך)׳ שסוף סוף הגיע הרגע המדויק עבורו לצאת לעולם. הנה שוב אני כותבת על פרידה ושוב אני אובססיבית. השיר הזה נכתב יומיים אחרי שחגגתי 20. כשהייתי מאוד לבד ומאוד שבורת לב. עברתי לגור בעיר, וכרגיל בזווית הדרמטית שאני נוהגת להסתכל דרכה על העולם, לא הצלחתי לראות איך יגיע היום שבעיר הזאת הדברים לא יזכירו לי אותה. הדיסוננס בין הרצון שהקשר עדיין יחייה בי ושהפינות הספציפיות בעיר יישארו שלנו לתמיד, לבין הרצון להמשיך הלאה הוא בעצם השיר הזה, שהוא גם להמשיך הלאה אבל גם תמיד יזכיר לי אותה. היום אני בת 21 וכבר יש לי שקט בעיר הזאת, מעניין להוציא אותו בדיעבד ומעניין איך כל שיר וקליפ שכל כך קרובים ללב שלי מעבירים אותי תהליכים פסיכולוגיים שחוסכים ממני 400 שקל בחודש 🙂 הרגע הזה הוא מסוג הפעמים שאני עובדת על משהו ומזכירה לעצמי שלמרות האתגרים בדרך וכנראה בזכותם, הדברים קורים כמו שנועדו לקרות ובדרכם המיוחדת. יאלה זהווו זה בחוץ, הולכת רגע לים לנשום כמה נשימות ולהודות לקב״ה. בעזרת השם ורק בשמו נעשה ונצליח. אמן. תודה לצוות המדהים שלי על הפקה מוזיקלית, ליווי וקליפ שהם התגשמות כל החלומות שלי"

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא