כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיות

עסקה חדשה נרקמת לבעלות על מועדוני זאפה

הבעלים החדשים של רשת מועדוני זאפה – חברת איוונטים הגרמנית וחברת דלק, כל הפרטים.

כזכור בשנת 2021 פרסמנו כי על פי מידע שהובא לידעתנו עולה כי חברת  CTS EVENTIM אחת מהענקיות העולמיות בתחום מכירות הכרטיסים לאירועים באירופה, היושבת בגרמניה בניהולו של קלאוס פטר שולנברג, החולשת על עשרות סניפים במדינות שונות וגם בישראל באמצעות סניפה המקומי, יצרה במהלך דצמבר 2020 אקט מיזוג בין סניפה המקומי עם קבוצת זאפה הישראלית.

כעת, על פי הודעה שהופצה למדורי החדשות הכלכליים בארץ עולה כי מתבצע מהלך עסקי נוסף לפיו חלקה של חברת איוונטים באחזקת קבוצת זאפה יעלה ל- 30 אחוז בעקבות הזרמת 15 מיליון ₪ על ידי איוונטים ודלק ישראל, גם חלקה של דלק יעלה ל- 30 אחוז וזאת מבלי להוסיף השקעה כספית נוספת.

כידוע כיום לקבוצת זאפה יש בארץ שמונה מועדוני הופעות הכוללים את זאפה תל אביב, זאפה ירושלים, זאפה חיפה, זאפה הרצליה, זאפה באר שבע, זאפה אמפי שוני, זאפה לייב פארק בראשל"צ ופסגות זאפה בפארק גני יהושע בפארק הירקון. כמו כן קבוצת זאפה מנהלת את מכירות הכרטיסים מופעים באלמא זכרון יעקב, זאפה כרם ברקן, זאפה בעמק חפר ואולם המופעים גבעת ברנר.

מבחינת חברת דלק ישראל שחלקה בשליטה גדל נפתחת האופציה להרחיב את מועדון הלקוחות שלה המתבסס על 245 תחנות תדלוק ו- 220 חנויות רווחה "מנטה".

מעבר להזרמת הכספים וחלוקה מחדש של אחוזי השליטה בחברה הישראלית נבדקת גם מגמה נוספת לפיה קבוצת זאפה תגדיל את תחומי פעילותה לא רק לעולמות מופעי המוזיקה, התרבות והבידור אלא גם למכירת כרטיסים לאירועי ספורט, מוזאונים ותיאטראות, ואף מכירת כרטיסים לתחבורה ציבורית, אקט המתבסס על מודל הפעילות של איוונטים בגרמניה והולנד בעקבות טכנולוגיה שפותחה על ידי אנשיה. בין היתר נשקלת האפשרות לפתוח מועדוני הופעות נוספים וכן להרחיב את תחום הפעילות בהפקת מופעי אמנים מחו"ל.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא