כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

מירי מסיקה בהפוך על הפוך על נאומו של ראש הממשלה

בעקבות נאומו לאומה של רוה"מ בנימין נתניהו אמש שהוגדר כהטלת אשמה על אחרים העלתה היום מירי מסיקה סטוריז בנימה שונה, צפו

אמש נאם ראש הממשלה בנימין נתניהו בפריים טיים הטלוויזיוני אל מול הצופים בארבעת ערוצי החדשות נאום בו הוא הטיל את האשמה על העלייה במעשי הטרור של העת האחרונה על האופוזיציה והממשלה הקודמת בראשותם של יאיר לפיד ונפתלי בנט.

היום בשעות הצהריים העלתה הזמרת והשחקנית מירי מסיקה סטוריז לעמודי הפייסבוק והאינסטגרם הרשמיים שלה בהם היא מגיבה במה שקרוי "הפוך על הפוך" לצרור ההאשמות של ראש הממשלה ונוטלת על עצמה את כל האשמות במה שקורה במדינה. אין צורך לפרשנות. צפו והקשיבו.

על נאומו של נתניהו היא הגיבה במילים אלו – "אני ראיתי את הנאום של ביבי ואני ממש מרגישה לא בסדר. אני מרגישה צורך להתנצל, אני לוקחת אחריות. המצב הביטחוני זה באשמתי והכלכלי וזה שאנשים נוטשים את הכלכלה והכל, זה באשמתי. אני רוצה להתנצל בפני עם ישראל על תפקוד מזעזע שלי כאזרח, כי אני אמורה לדאוג לכל הדברים האלה – לכלכלה, לחינוך לרפואה, אבל הייתי עסוקה כל כך בהפגנות שלא היה לי זמן להתפנות למה שבאמת חשוב. כי הכי חשוב, קודם כל לעשות רפורמה משפטית, הכי חשוב, אחר כך הביטחון וזה… אני רוצה להתנצל מכל הלב, כי הייתי בהפגנות האלה, אז סליחה".

בהמשך הגיבה מירי מסיקה על פרשת פיטוריו וביטולם של שר הבטיחון יואב גלנט באלו המילים – "אני גם בשם החברים שלי, כי אני אמא, אז לא יכולתי באמצע הלילה בהפגנות שהיו כגלנט פוטר, אז אני מתנצלת בשמם, כי עדיף היה בלי שר ביטחון. אז בשם החברים שלי, ובזכותם, אההה… בגללם, הוחזר שר הביטחון שפוטר, אני מתנצלת. הם לא חושבים, אימפולסיבים, עושים דברים בלי לחשוב".

ראוי לציין שאין זו הפעם הראשונה שמירי מסיקה כאמנית נוקטת בצעד אקטיבי ומחאתי כלפי הממשלה, היא עשתה זאת לא אחת גם בגל המחאות הנוכחי וגם במסגרת מחאת עולם התרבות בתקופת מגיפת הקורונה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא