כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

שקד מילר – Get The Girl

שקד מילר עם שיר חדש מאלבום הבכורה שבדרך - "Get The Girl", האזינו

אחרי שהשיקה את השיר – "Hold On" לפני חודש, ממשיכה הזמרת היוצרת שקד מילר להפתיע אותנו עם שיר נוסף מהאלבום בדרך, הפעם השיר – "Get The Girl" אשר אף הוא נכתב והולחן על ידה בהפקתו המוזיקלית של ישגב דותן שאמון על הפקת האלבום כולו.

השיר החדש, כמו שאר שירי האלבום, נכתב לאחר קשר רומנטי משמעותי ומבלבל במיוחד עם בת זוג. באלבום הבכורה שלה שקד בוחרת לצלול עמוק פנימה ולחקור את הזהות המינית והאמונות והכוח שלה, דרך מערכות יחסים קודמות, ולשתף בחוויות ומחשבות על אהבה והחופש להיות ולחגוג את עצמך.

כך שקד הבוקר עם יציאת השיר לרשתות – "Get The Girl!, סינגל שני מתוך האלבום הראשון שלי עכשיו בחוץ! אמאל’ה כמה כיף להיות אובססיבית לרומנטיקה. כמה קל להתפס על קראש חדש. מקווה שתאהבו! ❤️‍🔥"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא