כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה

מופע השאנסונים הצרפתים מגיע לישראל

רביעיית Les Grandes chansons המתמחה בביצועי השאנסונים האהובים של צרפת מגיעה לסבב הופעות ברחבי הארץ, כל הפרטים

רביעיית זמרים וזמרות מצרפת המתמחה בביצועי הקלאסיקות של מיטב השאנסונים הצרפתיים מכל הזמנים בליווי תזמורת האופרה הקאמרית ובניצוחו של דן רפופורט – יקיימו סבב הופעולת ברחבי הארץ במהלך יבצעו את השאנסונים הצרפתים הגדולים מכל הזמנים של האמנים האגדיים ביניהם = אידית פיאף, ג'ו דאסן, ז'אק ברל, ג'וני האלידיי, ז'ילבר בקו, אן מארי דויד, מייק בראנט, מישל סרדו, ז'אן-ז'אק גולדמן, אנריקו מסיאס, כריסטוף, שארל אזנבור, איב מונטאן ועוד.

הזמר – Roland Karl  בעל קריירה מוזיקלית ענפה הכוללת- שיתופי פעולה עם גדולי הזמרים כמו לארה פביאן, ז'אן פליקס לאלן ועוד, השתתפות במופעים מוזיקליים גדולים כמו פרובידנס, אנטיגונה, פסטיבל הזמר הצרפתי ועוד. קארל מגלם דמויות ראשיות במחזות הזמר הידועים כמו אלאדין כמו גם רומיאו ויוליה.

הזמר השחקן והרקדן – Sylvain Mathis הופיע בשירי הקברט הצרפתי בקונצרטים ומסעי הופעות בינלאומיים – Paradis Latin, La Distillerie ועוד. וגילם תפקידים ראשיים רבים, מרהיבים  ומגוונים ב-   Piaf je t'aime, Mamma Mia,Cats, Bons Baisers de Broadway ועוד.

הזמרת והשחקנית – Anne Carrere המכונה  "היורשת של אדית פיאף" – שיחקה בתפקיד הראשי במחזה המוסיקלי אדית פיאף אשר הופיע למעלה מ 400 הופעות מסביב לעולם בפני קהל של מיליוני אנשים, באולמות והתיאטראות הגדולים והמכובדים ביותר ביניהם: Opéra de Rio, Carnegie Hall New-York, Acropole Athens ,Olympia Paris.

הזמרת Candice Parise – בצעה תפקידים ראשיים במחזות זמר, קונצרטים של הפילהרמונית של דיסני, חברות בלהקות בינלאומיות, דיבוב לסרטים, ייצוג צרפת באירועים עולמיים.

המנצח דן רפופורט –  ניצח בפסטיבל האופרה של מצ'רטה, הקרנבל של ונציה, פסטיבל ישראל, פסטיבל דוד אויסטרך אסטוניה. כמו כן על התזמורת הקאמרית של מוסקבה, זמרי הבי. בי. סי לונדון, הפומריג'י מוסיקלי מילאנו, סולני לונדון, אנסמבל 900 לוגאנו, שוויץ, הקאמרטה ירושלים, התזמורת הקאמרית הישראלית, מקהלת גארי ברתיני ועוד.

תזמורת האופרה הקאמרית היא תזמורת הבית של האופרה הקאמרית הישראלית. התזמורת מנגנת קונצרטים של מוסיקה קלאסית וגם בהפקות למוסיקה פופולרית, מפיקה הופעות ווקאליות, אופרות ומחזות זמר עם מיטב הזמרים והלהקות בארץ ובעולם.

סבב ההופעות יחל בתאריך 18 במרץ וימשיך עד סוף החודש ברחבי הארץ – פתח תקווה, כרמיאל, חיפה, תל אביב, באר שבע, אשדוד, הרצליה, ראשון לציון.

לפרטים מלאים ורכישת כרטיסים

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא