כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

שי המבר במופע 360 בבארבי

הזמרת והיוצרת שי המבר "כבשה" את מועדון הרוק של תל אביב עם גדודי נערות מעריצות, היינו שם.

את שי המבר, פגשנו לראשונה כאשר הייתה בסך הכל בת 13 כאשר השתתפה בתכנית הריאליטי המוזיקלית – "בית הספר למוסיקה" וכבשה את לבבות כל הצופים. מאז ולאורך תקופת יצירה והופעות עוד בטרם התגייסה, הספיקה להשיק אלבום בכורה, היא חזרה ושבתה את הלב פעם נוספת כאשר עשור לאחר מכן כשהיא כבר בת 23 נטלה חלק בתכנית הריאליטי המוזיקלית "הכוכב הבא 2021" שם סיימה כפיינליסטית.

שי המבר במופע 360 בבארבי. צילום יובל אראל
שי המבר במופע 360 בבארבי. צילום יובל אראל

שי המבר התברגה בסצנת המוזיקה המקומית כיוצרת וכמבצעת ובשנתיים החולפות הספיקה להשיק מספר שירים חדשים כשהיא עושה את צעדיה בבטחה לעבר אלבום חדש בהפקתו של ניר מימון. השיר האחרון שהיא השיקה הוא "חייאתי" המחבר במילותיו בין שורשיה לחייה הנוכחים.

שי המבר במופע 360 בבארבי. צילום יובל אראל
שי המבר במופע 360 בבארבי. צילום יובל אראל

אמש כאמור היא הגיעה למועדון בארבי בתל אביב, המקום המהווה בשגרה את "מקדש הרוק של תל אביב" אירח אמש במתכונת בימת 360 במרכז האולם מאות צעירות ונערות, אפשר לומר בביטחון רב, קהל המעריצות של שי המבר. זה היה הגשמת חלום לשי המבר אשר לוותה בהרכב נגנים הכולל את הגיטריסט ניצן בר, נגן העוד והבוזוקי און קדוש,  רומי קופלמן על הצ'לו, עומרי שני בגיטרת בס וניתאי רם על התופים.

שי המבר וקרן פלס במופע 360 בבארבי. צילום יובל אראל
שי המבר וקרן פלס במופע 360 בבארבי. צילום יובל אראל

במהלך המופע שרה שי את מיטב להיטיה ואף בצעה לראשונה חומרים חדשים שיצרה וטרם פורסמו. הפתעת הערב הייתה האורחת קרן פלס, המנהלת האומנותית של שי, אשר עלתה לבמה והצטרפה לשי המבר כשהן מבצעות יחדיו את השירים "בואי אהבה", "מבול" ו"באת אלי פתאום".

לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא