כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

מוקי – חזק עם הלב וקרוב אל הגוף

מוקי משיק אלבום חדש – "חזק עם הלב וקרוב אל הגוף", האזנה

חמש שנים מאז יצא לאור אלבומו "הולך על המים", משיק השבוע דני ניב "מוקי" אלבום חדש בטייטל – "חזק עם הלב וקרוב עם הגוף" כשם שיר הנושא אותו כתב יחד עם אבי אוחיון ובהלחנתו של מאור תיתון.

שיתופי פעולה

האלבום החדש כולל תריסר שירים שמוקי כתב יחד עם אחרים, ביניהם שני דואטים, הראשון – "מן עצבות שכזו" עם ברי סחרוף אשר לווה בקליפ והשני "תזכור הכל" עם עברי לידר, אף הוא לווה בקליפ. בנוסף לשני הדואטים אשר לוו בווידאו קליפים השיק מוקי גם את השיר "עניבות" אותו כתב והלחין יחד עם צליל קליפי בצירוף וידאו קליפ. דואט נוסף באלבום הוא החיבור של מוקי עם שקל – "יום חדש". בכלל מעבר לשיתופי הפעולה הווקליסטים, האלבום עשיר ביוצרים המשתפים פעולה עם מוקי ככותבים ומלחינים, נציין את ג'ימבו ג'יי, גיל ויין, יוסף בך, עדן חסון, איתי צוק, סתיו בגר ועוד.

הרוח המוזיקלית של מוקי

המלודיות באלבום החדש משמרות את הצבעים המוזיקליים המאפיינים את מוקי הן בבלדות כפי שנחשף מוקי בשיר והאלבום משנת 2014 " לב חופשי" עם הבלדה "ילד של אבא" והן בשירי ההיפ הופ שלו, רוח שנשמרת עדיין מהימים בהם שבק"ס הייתה להקה פעילה ביותר, אפשר לומר כי האלבום החדש הוא מעין חוליה נוספת בקו המוזיקלי היצירתי שלו.

כך מוקי על האלבום החדש עם צאתו הבוקר – "אפילו לא יודע מאיפה להתחיל. זה מה שאני עושה כל חיי ובכל זאת מוצא את עצמי חסר מילים כשמגיע רגע כזה. אלבום חדש. החיים שלי בשירים. הנפש שלי מחולקת לטראקים. כל מה שאי פעם רציתי לעשות וכל מה שאני רוצה עדיין זה מוזיקה. לכתוב, לשיר, להופיע. עברו 5 שנים מאז שיצא האלבום האחרון שלי, 5 שנים שבהן החיים שלי ושל כולנו עברו כל כך הרבה שינויים וטלטלות ומהפכים ואת כל זה אני מוצא בתוך השירים שכתבתי. האלבום הזה הוא שלכם.ן עכשיו והוא הדבר הכי אמיתי וטוב ושלם שיכולתי לעשות ולהציע לעולם. תודה לכם.ן על התמיכה וההקשבה והאהבה שאתם.ן חולקים.ות איתי כל יום, כל הופעה, כל שיר, כל טקסט. אני כאן בזכותכם.ן ואוהב אתכם.ן לב גדול וחיבוק ענק ממני, מוק."

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא