כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

תמר אופיר – כבר שבוע

תמר אופיר משיקה את שיר הבכורה - כבר שבוע, האזינו

הזמרת היוצרת הצעירה, תמר אופיר, המגיעה מעולמות האמונה, החלה לנגן על פסנתר בגיל 6. וכנערה כבר "חטאה" בכתיבה והלחנה של שירים למגירה. כעת, אחרי שירות צבאי בלהקת חיל החינוך, הישג עצמי כשלעצמו כששברה את המוסכמות וחרה בשירות צבאי במקום בשירות לאומי אם בכלל, היא משיקה את הסנונית הראשונה בדרך לאלבום הבכורה שלה עליו היא עובדת לצידו של המפיק המוזיקלי אורי זך.

כך תמר עם יציאתו של השיר – "מגיל 14 אני מקליטה סקיצות של שירים שלי אצל אוריל׳ה באולפן (על הקשר המיוחד בנינו מבטיחה עוד לשתף פה בהמשך) ילדה חולמת שחיה דרך שירים. כותבת את החיים ומלחינה את הלב. תמיד ידעתי שאני אחרת.. עוד במקהלה ביסודי ידעתי שזו אהבה מסוג אחר. כזאת שמרגישים בכל הגוף. אחר כך באולפנה כשכולן חרשו לבגרויות אני הייתי יושבת שעות בחדר רק כדי למצוא פזמון לשיר חדש. וכשרוב הבנות בחרו בשירות הלאומי אני התגייסתי ללהקה צבאית. כנגד כל הסיכויים. ילדה אחת חולמת. לוחמת. תמיד אחרת. עברו מאז כמה שנים והשירים עדיין נכתבים והילדה עדיין חולמת ועדיין לוחמת…

,,, בכל מערכת יחסים בחיינו אנחנו מזמנים לעצמנו שינויים, גדילה והיכרות עמוקה יותר עם האדם שאנחנו. לפעמים אנחנו מגלים בעצמנו רבדים ונפתחים לעולמות חדשים ולפעמים מוחקים חלקים נכבדים מהאישיות שלנו בניסיון לרצות את הצד השני ולהיות נאהבים. ׳׳כבר שבוע" נכתב מתוך מחשבה כמה נשאר ממני בתוך כל מערכת יחסים, כמה אני גדלה ומשתנה ואיפה עובר הגבול בו אני מאבדת את עצמי. הגבול הדק בין לאהוב ולהתמסר לצד השני לבין לשכוח ׳מי אני, מה הייתי ומה אני עדיין."

את תמר תוכלו לפגוש בתאריך 28 ביולי במועדון בר גיורא בהופעת בכורה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא