כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

לאלי אספוסיטו חוזרת לישראל

כוכבת הטלנובלות הארגנטינאית מגיעה להופעה בישראל, כל הכרטיסים אזלו תוך שעה קלה... כל הפרטים

במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלה Disciplina Tour שיכלול שירים חדשים לצד כל הלהיטים הגדולים והמוכרים לאלי אספוסיטו חוזרת לישראל להופעה שתתקיים במתחם קו רקיע בתאריך 28 בספטמבר, ההיסטריה כל כך גדולה עד כי כל הכרטיסים למופע אזלו תוך שעות בודדות. כעת מבקשים מפיקי המופע – ארקנסטון פרודקשנס ולייב ניישן ישראל לקבוע מופע נוסף, אחד או יותר…

לאלי אספוסיטו בתל אביב, צילום: יובל אראל
לאלי אספוסיטו בתל אביב, צילום: יובל אראל

מכל מקום יהיה זה הביקור החמישי של לאלי בישראל אחרי שהופעותיה הקודמות במנורה מבטחים ובהיכל התרבות היו סולד אאוט מהדהד.

את החשיפה הגדולה שלה בישראל ובעולם חייבת אספוסיטו לטלנובלה "כמעט מלאכים" בה היתה הכוכבת הראשית החל משנת 2003. הסדרה הפכה אותה לכוכבת ענקית בעיקר בדרום אמריקה, אך גם בשאר רחבי העולם (כולל בישראל) וסללה עבורה שורה של תפקידים ראשיים בסרטים וסדרות מצליחות. לאחרונה שיחקה בתפקיד ראשי בסדרה המצליחה Sky Rojo של נטפליקס בשתי עונות, העונה השלישית שתצא בקרוב.

לאלי ביקרה בישראל מספר פעמים בעבר כחלק מסיבוב הופעות של הטלנובלות המצליחות בישראל. מאז פרצה הקריירה המוזיקלית שלה היא הופיעה בהיכל מנורה מבטחים ובהיכל התרבות מול קהל מקומי חם ואוהב.

לאלי מלכת ישראל. צילום: יובל אראל
לאלי מלכת ישראל. צילום: יובל אראל

בשנת 2014 פרצה הקריירה המוזיקלית שלה עם אלבום הבכורה A Bailar שסיפק שורה של להיטי ענק שזכו להצלחה עצומה ולמיליוני השמעות ברשת. בגיל 30 בלבד היא הספיקה לזכות בחמישה פרסי גרדל, פרס המוזיקה של MTV אירופה, פרס בחירת הילדים של ניקלודיאון, תשעה פרסי בחירת הילדים בארגנטינה, שישה פרסי MTV Millennial, פרס Heat Latin Music, פרס Tato ומועמדויות לפרסי מרטין פיירו וזכתה בשני פרסי -EMA לזמרת הטובה ביותר באמריקה הלטינית ופרס הזמרת הטובה ביותר.

בשנת 2016, הוציאה את אלבומה השני Soy שמכר יותר מ-20,000 עותקים בשלוש שעות בלבד והגיע למעמד של אלבום זהב ולמקום הראשון במצעד האלבומים הארגנטינאי. באותה שנה כיכבה בקומדיה הרומנטית "אישה לבגוד" שהצליחה בארגנטינה והופצה בבתי הקולנוע בישראל

במקביל היא התחילה לשפוט בריאליטי של רשת פוקס באמריקה הלטינית "Talento Fox". את שנת 2019 היא פתחה בהופעה בכיכר טיימס בניו יורק וב- 2020 יצא אלבומה הרביעי "Libra".

הלהיט החדש שלה DISCIPLINA הוביל לסיבוב ההופעות הנוכחי, שכולל גם את כל הלהיטים הגדולים שלה: N5, Como Tú, Laligera,  ,Fascinada ,Lo que tengo yo, Enredaos Ladrón, Pa Que Me Quieras,  Bailo Pa Mi, No puedo olvidarte ועוד רבים.

כאמור כעת אנחנו ממתינים להכרזה על מופע נוסף בסמוך למופע בסוף ספטמבר.

הנה תיעוד מהמופעים שחווינו בתל אביב

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא