כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה

בלומפילד הופך לתיאטרון ענק לקראת המופע של אנדריאה בוצ'לי

הולכת ומסתיימות ההכנות להופעת הענק של אנדריאה בוצ'אלי בישראל. בבלומפילד נבנתה הבמה הגדולה ביותר שנבנתה אי פעם בישראל, כל הפרטים

מאז הופעותיהם של ברברה סטרייסנד וארט גרפונקל לא נראה דבר שכזה באצטדיון בלומפילד שהספיק לעבור מתיחת פנים אדירה. השבוע יעלה זמר האופרה אנדריאה בוצ'לי להופעה חד פעמית באצטדיון.

זוהי הפעם הראשונה בה יתקיים באצטדיון בלומפילד המחודש מופע ענק מסוג זה והפקת המופע יחד עם הנהלת האצטדיון השקיעו הרבה מעבר למקובל בהתאמתו לגודל המופע וכמות הקהל הצפויה להגיע. השבוע נחת בישראל מעצב מערכות הסאונד של בוצ׳לי Taglia Andrea שנחשב לאחד הטובים והחשובים בעולם המופעים החיים במטרה לכוון את מערכות ההגברה המיוחדות והמורכבות שהוקמו לקונצרט הענק הזה, מהגדולות שהוקמו בישראל מעולם, לשם השוואה מערכות ההגברה גדולות פי שתים בהשוואה למערכות שהוקמו בהופעת מארון 5 בפארק הירקון .

גם העבודה על הבמה נמשכת 7/24 וכוללת מתקני הרמה עצומים, זוהי הבמה מהגדולות שהוקמו בישראל ונדרשו 8 ימי הקמה על מנת להצליח לסיימה במועד. סה״כ שטח כל המתקנים כולל הבמה 1,820 מטר מרובע.

בלומפילד מחכה לאנדריאה בוצ'לי
בלומפילד מחכה לאנדריאה בוצ'לי

מפיק המופע גד אורון בשיתוף EGOeast Productions מסר כי בקונצרט בוצ׳לי יצפו 20 אלף איש . על הבמה יעלו בנוסף לבוצ'אלי, 70 נגני הפילהרמונית הישראלית, 60 זמרי מקהלת גארי ברתיני, 12 סולנים אורחים ביניהם שירי מימון שנבחרה על ידי בוצ׳לי לבצע עימו דואט של השיר Prayer, מטאו בוצ׳לי בנו של בוצ׳לי ״כוכב עולה״ בשדה ״הקרוס קלאסי״ בעולם, הסופראנו – Oasaroiu Cristina ,החלילן – Griminelli Andrea ,הבריטון – Shachat Colin ובתו בת ה 12 של בוצ׳לי – זמרת בזכות עצמה וגם….אלופת איטליה בתרגילי מכשירים לגילאים שלה וכמובן Carlo Bernini – המנהל המוסיקלי המעבד והמנצח המלווה את בוצ׳לי כבר למעלה מ 15 שנה

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא